מה הקשר בין אולם אירועים במרכז, אווירה וחדר המיטות?

 

כשבוחרים אולם אירועים במרכז צריך להתחשב בסגנון באיכות במקצועיות ובהוגנות, אך יש דבר נוסף שצריך להתחשב בו, וזה האווירה. וכשאני אומר אווירה אני מתכוון למשהו לא לגמרי מוגדר. שכולל בתוכו את כל אלה שהזכרתי למעלה ועוד. עוד משהו שמחבר בכולם וגם מוסיף דבר מה משלו, ואולי דווקא הוא הוא הדבר החשוב ביותר.

 

אולם אירועים במרכז זה חשוב. מקום מרכזי, קרוב לבני המשפחה וחברים. אולמות במרכז ידועים באיכות האוכל, הסאונד המקצועיות והשירות. ואין ספק שאם אתם עושים אירוע באולם אירועים במרכז אתם תהנו ממנו ורוב הסיכויים שירעיפו עליכם שבחים לאחר האירוע.

 

ישנם המון אולמות אירועים, יש טובים יותר ויש טובים פחות. בכולם האוכל מצוין והשירות הוא טוב. יש המון סגנונות, מגני אירועים ואולמות שקופים, אולמות מול הים ואולמות במרכז העיר. המון עיצובים מרהיבים והאפשרויות אין להם סוף. וכל הדברים האלה חשובים ללא ספק וחשוב להתחשב ולהבין טוב טוב לפני שבוחרים אולם. אבל מעל הכל זה האווירה.

 

אווירה חשובה לא רק בשבלינו ובשביל האורחים אלה חשובה גם בשביל האירוע עצמו. בשביל הדבר הזה שנקרא חתונה, בשביל שיוכל להתקיים בפני עצמו ולהתחבר בהרמוניה עם המשמעות העמוקה האמתית של ברית בין שני בני אדם שהולכים לבלות את חייהם ביחד.

 

אז מה זה אומר בעצם אווירה? מה זו המילה הזו ומה היא מייצגת? אז ככה, אפשר להסתכל על הדבר הזה כמשהו שיש באוויר, אם זה שילוב של הריח, המנגינה והוויב שאולם אירועים משדר. או שאפשר להסתכל על זה כדבר שמייצג את החיבור של האנשים למקום שבו הם נמצאים והיחס שבין החיבור הזה אל מול המשמעות האמתית הטהורה של המילה שמהדהדת מעל כל ראש אנושי באולם ומעל המבנה העצום כולו-המילה חתונה.

 

ככה או ככה, יהיה קשה לקלוע., אז איך עושים את זה בכל זאת?

הדבר היחיד שאפשר לעשות הוא ללכת לאולם אירועים במרכז ולשבת שם בזמן אירוע שמתקיים, אם הבנתם פחות או יותר מה המילה אווירה אומרת אז אתם תדעו אם זה המקום בשבילכם או לא, אבל זה לא מספיק. כי להיות שם בזמן אמת כן אומר לנו הרבה אבל זה לא מספיק, כי הרי אנחנו זה לא החתן והכלה שהתחתנו שם באותו היום והאורחים שלנו, הם לא האורחים שלהם. אז לאחר שקיבלנו את הוייב מהמקום אפשר ללכת הביתה לישון על זה לילה או שניים ולנסות להבין לא רק את האווירה של המקום אלה להבין את האווירה שלנו ושל אורחינו ואז נוכל להחליט על אולם אירועים במרכז בצורה הנכונה ביותר.

 

כשכתבתי להבין אווירה השתמשתי בביטוי "פחות או יותר" וכתבתי את זה ככה, כי כדי להסביר לכם מה המילה הזו אומרת צריך להגדיר אותה ולתת לה צורה שלמה, והאמת אני עדיין לא הצלחתי לעשות את זהף אולי זה היופי בדבר, זה מה שמגדיר אותה, שעובדה שאי אפשר להגדיר אותה בכלל. זה חלק ממהותה, משהו לא ברור בכלל ועדיין הוא קיים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top