אופנה בארץ ובעולם | קולקציית בגדים | חנות בגדים | תצוגות אופנה – אופנה

אופנה בארץ ובעולם | קולקציית בגדים | חנות בגדים | תצוגות אופנה – אופנה

מכתיבי האופנה בעבר היו מעצבים גדולים שעיצבו קולקציות אופנה והציגו אותן במיטב תצוגות האופנה בארץ ובעולם. לאחר כל תצוגת אופנה שכזו נוצר קו אופנתי מסויים ששואב השראה מהמעצבי על והקולקציות שלהם, מתבסס על הצבעים השולטים, הטקסטורות והסגנון שהוכתב בתצוגות האופנה. כך היתה האופנה מוכתבת במשך שנים. בשנים האחרונות חל שינוי בצו האופנה, אמנם עדיים מעצבי העל המפורסמים והידועים בעולם מכתיבים אופנה וקו בכל עונה, אך דוקא מקורות אחרים שזמינים יותר לקהל הרחב מפיצים את צו האופנה החדש.

הרשת האינטרנטית והרשתות החברתיות החלו להציף אותנו בתמונות אינסטגרם  או פייסבוק של סלבס שלובשים בגדים כאלה ואחרים, עושים שילובים מעניינים של צבעים וסגנונות ולמעשה דרך פירסום התמונות שלהן בקהל כה רחב ברשת שזמין מלכל אחד בלי קשר אם הוא מתחום האופנה או חובב אופנה . הרשתות וחברות האופנה הבינו את מה שכל השוק הבין. כי פירסום דרך הרשתות החברתיות הוא היעיל ביותר והן החלו מעלות תמונות ברשת ותמונה הרי שווה אלף מילים. התמונות החלו לדבר בעד עצמן ואופנה הפכה לדבר זמין בכל טלפון נייד.

בנוסף החלו חברות אופנה רבות להציע מתנות בגדים ואקססוריז לאנשים מפורסמים כדי שאלה ילכו איתם ויצטלמו ויעלו תמונה ברשתות החברתיות. לכל מפורסם יש המון עוקבים וכך מתפשטת האופנה כמו אש בשדה קוצים מבלי להשקיע בתצוגות אופנה ענקיות.

בנוסף החלו לצוץ כפטריות אחרי הגשם, בלוגרים של אופנה. הבלוגים מעלים פוסטים ותמונות הקשורות לאופנה והבלוגרים הרבים מציפים את הרשת גם אם הם לא מוכרים לאף אחד. חלק מהבלוגים שתפסו קהל כה רב החלו עלומי שם ולא ידועים כלל וכיום הם מכתיבי אופנה בכל העולם ועל פיהם ישק דבר הלבוש.

גם בעיתונות ובטלויזיה החלו לצוץ פינות אופנה המסקרות באופן קבוע את צו האופנה בארץ ובעולם ומעבירים ביקורת על הלבוש של אנשים מפורסמים, תכניות סטיילינג עוסקות בשינוי אופנתי לאנשים ונדמה כי יותר אנשים כיום מודעים לאופנה, מתייחסים אליה, לומדים את האופנה בדרכים שונות של חשיפה אליה והנושא הפך להיות מעניין וחשוף יותר ויותר בשנים האחרונות

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top