איזו מחבת היא האהובה עליכם בבית?

אין בית שאין בו כמה מחבתות, הרי שידוע כי החזקתם בבית היא בגדר חובה כמו שולחן בסלון או מיטה. בעזרת כלי המטבח הזה שיכול להיראות לחלקנו מאוד מוגבל לעשייה, ניתן בעצם לטגן ולבשל מאות מאכלים וללא ספק מדובר על כלי רב תכליתי ומפתיע ביכולותיו.

כל כך הרבה סוגים של מחבתות קיימים. מחבתות עגולות וסטנדרטיות לבישול וטיגון, מחבתות ווק שהינן עמוקות ביותר המתאימות במיוחד לבישול אסייתי, מחבתות לקרפים, מחבתות לוופלים, מחבתות ידידותיות לילדים, מחבת קרמית, מחבת פסים ועוד רבות. לא ספק עם התחדשות הטכנולוגיה והקדמה – תחום הבישול במחבת נהיה מגוון ונפוץ יותר, ולעתים חוסך את הזמן הארוך של השימוש בתנור והיתרון הוא בכך שלא נצטרך להחזיק מנגל בבית ולעשות פיקניק בחוץ כל פעם שנרצה לאכול סטייקים או דגים

 ייחודה הנוסף הוא בכך שאין הגבלת מעלות וניתנת לשימוש עד הצריבה המקסימלית של הבשר. כמו כן, ניתן לטגן בה גם ירקות ולהכניסה לתנור. כמו כן, ישנן מחבתות מסוג זה אשר מגיעות עם פלטה נשלפת.

ולא רק מחבת פסים היא מחבת אשר שימוש מיוחד לה, אלא גם למשל מחבת לבלילות של וופלים וקרפים. מחבתות אלו מגיעות בצורות מיוחדות ובגדלים שונים עם קאפים מובנים בתוכן ליציקת בלילות של פנקייקים, בלינצ'ס, קרפים, לביבות, וופלים ועוד. ישנן מחבתות מסוג אלו מיוחדות מאוד המגיעות בנוסף גם בצורות שונות כמו לבבות, כוכבים, דמויות וולט דיסני ההופכות את חווית הבישול והאכילה למהנה יותר לילדים ומבוגרים כאחד.

בין אם מחבת פסים או כל מחבת אחרת, חברות ומותגים רבים עם מאפיינים מיוחדים לכל אחת

מחבת פסים, מחבתות לקרפים ופנקייקים וכל סוג אחר ניתן למצוא ברשתות השיווק השונות הפזורות ברחבי הארץ הן ברשתות המזון והן ברשתות וחנויות לכלי בית. בנוסף, ניתן לקנות אונליין מאותן רשתות או ישירות מהיצרניות. ישנה מחבת פסים לצורך העניין שהיא מיוחדת לטיגון כמעט ללא שמן וישנה מחבת העשויה "נון סטיק" ומונעת הידבקות האוכל למחבת. כל מותג ומאפייני המחבתות הייחודיים שלה.מחיריהם של המחבתות משתנים בהתאם למותג, לסוג המחבת וגם על פי המקום ממנו אנו רוכשים אותן. מחיר של מחבת רגילה ממוצעת בזמן מבצע ברשת שיווק מסוימת יכולה לעלות חמישים שקלים, כשבמקום אחר, מחבת פסים לדוגמא יכולה להתחיל ממאה חמישים שקלים ואף יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top