איפה הכסף? -הלוואות

שנים ארוכות נמנעתי מלקחת הלוואות. כל סוג של הלוואה לא היתה באה בחשבון מבחינתי, כי זה למעשה היה לפי ראייתי קריאה לעזרה, ניזקקות וצורך בתמיכה .

 

מעצם היותי אדם שלא מוכן להעזר באף אחד, חייתי תמיד בשליטה מלאה ועצמאית על חיי ובעיקר על החיים הכלכלים שלי. מעולם לא בקשתי שקל מאף אחד, גם בתקופות שממש הייתי צריכה.

 

תמיד ידעתי כיצד אוכל להתאזן מבחינה כלכלית גם בתקופות שלא הניבו הכנסות וגם בתקופות שהיו לי יותר הוצאות מהכנסות. עדיין לא הייתי מסוגלת לבקש עזרה כלכלית ובטח לא לקחת הלוואות, כי זה היה אומר להודות שאני לא מציחה להחזיק את עצמי מבחינה כלכלית.

 

עברו השנים ובגרתי, ויום אחד הגעתי להבנה שאולי כל הגישה שלי לא לגמרי נכונה. והרי אני כל הזמן חיה בלחץ כלכלי ואם רק היה לי מירווח נשימה אחד יכולתי לעשות הרבה דברים שאני נמנעת מהם כרגע כי אין לי מספיק כסף.

 

והרי חיים פעם אחת, ולמה לחשוב על כל שקל אם יש דרכים לייצר מירווח נשימה כלכלי באמצעות הלוואות. כמובן שהלוואות צריך להחזיר, אבל אם לוקחים הלוואות באופן שקול והגיוני ופורשים את ההחזר בצורה כזו שניתן להמשיך את החיים בצורה טובה יותר ונישכרת מכך, אז למה לא?

 

וכך, לאחר הרבה מאוד שנים שהצלחתי לנהל את חיי ללא הלוואות אך בדוחק רב ובלחצים שגררו אחריהם תופעות קשות ולא נעימות בחיי, החלטתי שזהו. גם אני יכולה לקחת הלוואות כשאני צריכה. ראיתי שהשד לא נורא כמו שחשבתי ולהיפך, החיים נראים מבטיחים הרבה יותר.

 

לקחתי הלוואה והפלא זה פלא, הצלחתי להגשים חלום ישן באמצעות הלוואה זו, חלום שהיה לי כל כך הרבה שנים ולא העזתי להגשימו רק בגלל שלא היה לי מספיק כסף ולא רציתי לקחת הלוואות.

 

השכר שיצא לי מצעד זה הביא לי כל כך הרבה טוב בחיים שלי, עד כי לא הבנתי כלל כיצד התנהלתי קודם לכן.

 

הטאבו הגדול שהיה לי בעניין לקיחת הלוואות התנפץ לרסיסים בקול תרועה, ונכנסתי אל תוך עולם חדש. עולם בו הכל אפשרי, וגם מה שלא אפשרי, יכול להיות אמיתי אם רק אקח הלוואה שתאפשר לי זאת.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top