ביטוח כל הסיכונים | קבלנים | עבודות קבלניות – ביטוח עבודות קבלניות

ביטוח עבודות קבלניות

 

מי שעוסק בעבודות קבלנות מודע היטב לכל הסיכונים הנלווים לעבודה זו. מדובר בעבודה פיזית, הכרוכה פעמים רבות בנשיאת משאות כבדים ובטיפוס לגובה רב. בשל כך, חייב כל מי שעוסק בעבודות אלה לכסות את עצמו בביטוח עבודות קבלניות.

ביטוח עבודות קבלניות כולל כיסוי ביטוחי לנזקים שעלולים להיגרם למבנים על נזקים שעלולים להיגרם לאתר הבנייה שבו החברה הקבלנית שלך עובדת ולציוד שנמצא במקום. ביטוח עבודות קבלניות כולל גם כיסוי ביטוחי לעבודות הנדסה אזרחיות ולעבודות הבנייה עצמן, וכיסוי להוצאות במקרים שבהם תידרש הקמה מחדש של פרויקט הבנייה או של חלק ממנו.

מלבד כל זאת מעניק ביטוח עבודות קבלניות כיסוי לבעלים של חברה קבלנית למקרים שבהם עובדים שלו יתבעו אותו בגין נזקי גוף שנגרמו להם בעקבות תאונות עבודה. כיסוי נוסף שכולל ביטוח עבודות קבלניות הוא כיסוי נזקי צד שלישי שניזוק בשל העבודות בפרויקט הקבלני.

תנאי ביטוח עבודות קבלניות משתנים מחברת ביטוח אחת לשנייה. ישנן חברות הדורשות תוספת פרמיה לפוליסת ביטוח עבודות קבלניות על מנת שהן יכסו מקרים ביטוחיים נרחבים יותר. כך, למשל ניתן לרכוש הרחבה בתוספת פרמיה לכיסוי לפינוי הריסות בניין, לכיסוי נזקים שנגרמים לרכוש שעליו מתבצעת העבודה הקבלנית ולרכוש סמוך, כיסוי לנזקים ישירים ולנזקים עקיפים שנגרמים כתוצאה מתכנון לקוי של העבודה ושל חומרי הבניין, כיסוי ביטוח עבודות קבלניות במקרה של גרימת נזק בפגיעה במתקן תת קרקעי, כיסוי ביטוחי על רכוש בזמן האיחסון שלו מחוץ לאתר הבנייה ובזמן העברתו מאתר הבנייה למקום אחר, כיסוי ביטוחי הנוגע למבני העזר המשמשים את הקבלן באתר הבנייה ולתכולתם, ביטוח עבודות קבלניות המכסה את שכר הטרחה של מהנדסים, אדריכלים ויועצים מיוחדים שנדרשים לתת חוות דעת וביטוח עבודות קבלניות הנוגע לנזקים הנגרמים מרעד או מויברציות הנגרמות בשל העבודה עם ציוד כבד באתר הבנייה.

 

כללו של דבר: ביטוח עבודות קבלניות מעניק לבעלי חברה קבלנית שקט נפשי ויכולת לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר מבלי שיידרש לדאוג לעלות הכספית במקרים של נזק שייגרם במהלך העבודה הקבלנית לרכוש או למי מעובדיו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top