ביטוח מנהלים | אחריות מקצועית | ביטוח סחר- ביטוח מקצועי

ביטוח מקצועי

ביטוח מקצועי זהו ביטוח אשר נחשב לביטוח בעל משמעות רבה מאד וזאת משום שעל ידי ביטוח זה יכול האדם להיות מכוסה בעבודתו נגד מקרים שונים אשר עלולים להתרחש ואין לתכנן מראש את קיומם.

לעיתים מתקיים מצב אשר בו האדם נפצע בעבודתו פציעה קשה אשר איננה מאפשרת לו להמשיך בעבודתו ועל כן ישנו ביטוח מקצועי אשר מכסה אותו נגד כך, וכן גם לגבי מחלה אשר מונעת מהאדם את האפשרות להמשיך לעבוד.

כמו כן ישנם עבודות שונות הנחשבות עבודות במקצועות חופשיים, אותם מקצועות מתנהלים ומתקיימים מול לקוחות וכאשר מדובר במקצועות מסוג זה אזי ישנו צורך לרכוש ביטוח מקצועי אשר מעניק הגנה וחסות נגד תביעות העלולות להגיע מצד אותם לקוחות אשר טוענים שהתקיימה מולם רשלנות כלשהי ושהטיפול אשר העניקו להם היה טיפול רשלני ואינו ראוי.

ביטוח מקצועי מעניק כיסוי מלא עבור נזקי גוף של צד ג'.

כלומר את הפיצוי אשר מקבלים מהביטוח המקצועי מקבל התובע ולא הנתבע.

כל אלו אשר רוכשים את הביטוח מקצועי מבטיחים לעצמם כיסוי מלא במקרים של תביעה, ועל כן זה מעניק לבעל המקצוע את האפשרות להמשיך בעבודתו ללא צורך לחשוש מתביעות שיכולות להתרחש נגדו, ואשר יכולות לגרור אותו כלפי תהום כלכלי משום שהו איננו ידע כיצד להתמודד עם החובות הכספיים אליהם נקלע.

ביטוח מקצועי זהו ביטוח אשר על ידו ניתן לאדם כיסוי מלא אשר מאפשר לאדם להמשיך לעבוד בעבודתו גם במקרים של תביעות שונות.

התביעות אשר מקיימים נגד אותם בעלי מקצוע נובעות כתוצאה מרשלנות מקצועית, ומחוסר עמידה בהתחייבויות אליהם מחויב בעל המקצוע.

כל אדם שנחשב לבעל מקצוע הנמצא בקשר ישיר עם לקוחות, בוודאי יודע שלקוחות יכולים להיות הפכפכים ביותר. אחד שהוא נותן שירותים צריך לדעת להיות סבלני כלפי מצבי הרוח השונים של הלקוחות, להשתדל להעניק תמיד את הטיפול הטוב ביותר בכדי שלא יגרם מצב של תביעות אך גם אם נגרם מצב כזה אזי יש לדעת שביטוח מקצועי יכול להגן נגד כל אותם מצבים שלולא ביטוח זה היה להגרם נזק ואובדן כספי רב מאותם תביעות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top