בית ספר להכשרת מאמנים | קורס מאמנים אישיים | קורס אימון – הכשרת מאמנים

בית ספר להכשרת מאמנים | קורס מאמנים אישיים | קורס אימון – הכשרת מאמנים

 

בבואנו להכשיר צוות מקצועי בתחום האימון, יש להקפיד על מספר תנאים החייבים להתקיים.

התנאים הם :

ידע ממוקד ומרוכז במערך לימודים מובנה המחולק למערכי שיעור מאורגנים לפי נושאים ורמת קושי.

תמיכה ספרותית בכל נושא הידע התיאורטי . קישורים למקורות וגישה למקורות השראה, אם בספרות או סיפורי מקרה (סטאדי קייס) המסופרים בעל פה.

הדגמות של הידע התיאורטי והמחשת תהליכים בכתה באופן פעיל.

הצוות המאמן חייב להיות מקצועי ומנוסה בהכשרת מאמנים ולימוד החומר.

רצינות ומחויבות לתהליך- הכשרת מאמנים מצריכה מחויבות לטווח ארוך, פניות וזמינו ללומדים.

הממונים על הכשרת מאמנים הם אותו צוות מקצועי העומד בראש הדיסיפלינה. מאמנים אישיים העוסקים בתחומי האימון שנים רבות, בעלי שם ויכולות מקצועיות גבוהות. אנשי צוות של הכשרת מאמנים חייבים להיות בעלי יכולות לימוד. אין זה מספיק להיות בקיאים ברזי האימון האישי , הם חייבים להיות בעלי כלים לימודיים , כישורי הוראה ויכולות העברת החומר הנלמד במהלך הקורסים. שכן כמו בכל תחום, הכשרת מאמנים תלויה לא מעט בהצלחת המורים והצוות המקצועי – צוות ההוראה להעביר בצורה נכונה וטובה את קורסי האימון ולהכשיר דור חדש ומוצלח של מאמנים אישיים.

לא מעט מוטל על כתפם של האחראים להכשרת מאמנים. הם אלו שיקבעו את דור המאמנים בעתיד.

הכשרת מאמנים נעשית בבתי ספר לאימון. קיימים כיום בתי ספר מיוחדים השמים דגש אך ורק על מקצועות האימון האישי. הכשרת מאמנים מכל הסוגים – מאמנים אישיים, מאמנים זוגיים , מאמנים עסקיים ועוד, נעשית תחת קורת גג חינוכית אחת. הכשרת מאמנים בבית ספר יעודי לתחום האימון מקלה על הוראת האימון ותהליכי למידה והכשרה של הסטודנטים. ריכוז תחומי הלימוד הקשורים לאימון בבית ספר אחד מהווים יתרון ברור להכשרת מאמנים.

ההכשרה נעשית במקום פיזי אחד. צוות המורים נמצא יחד, משתף פעולה ונגיש ללומדים בבית הספר למאמנים. כך יוכלו המאמנים הצעירים לספוג את אוירת האימון בכל זמן נתון, גם מעבר לשעות הלימוד, בהפסקות, בשיחות בין השיעורים, במפגשים עם מרצים וקולגות מתחומי האימון, בעבודה קבוצתית עם חברי הקורס או עם מנחים מצוות ההוראה וכך הכשרת מאמנים הופכת בבית ספר למאמנים הופכת למקצועית ואיכותית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top