בריכות שחיה | לימוד שחיה | שחיית חתירה | אימון כושר משולב – שחיה

שחיה

אחת ההנאות שלנו בחיים היא להרגיש רוגע ושלווה, כשאנו במצב שלו, כל הגוף שלנו נכנס למצב תודעה אחר. השרירים רפויים המח מתרוקן והגוף מגיב אחרת. כל אחד מאתנו זקוק לרוגע ולשלווה והשגרה של חיינו בהחלט לא עומדת בקנה אחד עם הצרכים הבסיסים הללו. ועל כן כל אחד חייב לעשות לעצמו ימי חופש או פעילות מסויימת שבה הוא יאפשר לגוף הנאמן שלו שמחזיק אותו בל יום ומאפשר לו לפעול, יום מנוחה ורגיעה.

אנשים שמעוניינים להרגע ולתפוס שלווה, עושים זאת בדרכים מגוונת. יש כאלה שבוחרים בצפייה בסרט קולנוע, ישנם אנשים שיעדיפו שינה ויש כאלה שירצו פשוט לשכב על שפת הים ולהשתזף בשמש החמימה.

פעילות מומלצת ביותר שהיא מאחדת המון יתרונות לגוף ולנפש היא שחיה.

בשחיה, הגוף שלנו נכנס לתוך המים ומתרענן דבר שבין רגע מאפשר לנו להרגיש טוב יותר. השרירים במים רפויים וכל המתח שהיה עד עתה חלק בלתי נפרד מתנועות גופנו הופך בבת אחת במים ללרפויים ורכים ומאפשרים לנוע לנוע בשלווה במים. שחיה היא כלי טיפולי מומלץ שכן למים כוחות מעצימים ורפואיים.

מאז שחר ההיסטוריה בתרבויות השונות ייחסו למים תכונות מרפא ואינספור של תקרבויות ומנהגים קשורים במים לטפל בגוף ובנפש. אין זה סוד שהמים עוזרים ומרגיעים, כל אחד שמקדיש מספר דקות לשחיה במים מרגיש את ההבדל.

שחיה היא טמיטיבה עם הגוף והנפש ולא רק בכדי להרגע, שחיה היא פעילות גופנית מומלצת ביותר שכן, ה יא עובדת על תנועתיות במים, מאפשרת לחזק את השרירים בגוף ללא מאמץ שעלול להזיק להם כמו בריצה למשל. בנוסף, הנשימה בתוך המים מכריחה מודעות לקצב נשימה סדיר , מה שעוזר לחמצן להכנס לגוף ולעורר את זרימת הדם, ממריץ אותנו ומוסיף חיות לגוף. המים עוטפים אותנו בעת השחיה ומשרים עלינו תחושה נעימה ומרגיעה של בטחון.

אם אדם מסויים שמעוניין בפעילות ספורטיבית יגש לרופא ויבקש ממנו המלצה על איזו פעילות ספורט כדאי לו לעבוד ובמה לחזק את הגוף שלו, כמובן שהתשובה מפי הרופא תהיה בראש ובראשונה שחיה, שכן זוהי הפעילות הספורטיבית המומלצת על ידי כל הרופאים לכל האנשים בכל הגילאים וגם לאלו הסובלים מבעיות בריאותיות שאינן מאפשרות להן לעסוק בפעילות גופנית אחרת.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top