גישור | קורס מגשרים | גישור בית משפט – קורס גישור

קורס גישור

קורס גישור הוא קורס אשר מסייע למניעת סכסוכים רבים ועוזר לנהל משא ומתן באופן הטוב ביותר.

המציאות שבה אנו חיים היא מציאות אשר נוצרים בה סכסוכים רבים וזה יכול להיות מפני סיבות רבות, כאשר לא ניתן להגיע לידי יישוב הסכסוכים אזי יש צורך לערב גורם שלישי אשר יעזור להגיע ולפתור את אותו סכסוך.

קורס גישור הוא קורס אשר אתם יכולים ללמוד בו את כל אופן ההתנהלות הנכונה ביותר, וזה אף גורם לסיפוק רב.

 

קורס גישור הוא קורס אשר מעניק את הידע הרב כיצד ניתן להתמודד בכל מצב של ריב גם כאשר מדובר בריב גדול ביותר.

תפקידו של המגשר הוא למצוא את האינטרסים של שני הצדדים, להבין מה כל צד מנסה להסיק מן אותה מחלוקת, לשמור כמובן על חשאיות לאורך כל התהליך, ולספק פתרון אולטימטיבי עבור שני הצדדים, כאשר אחד מהצדדים צודק אך מתקיים ביחד עם הסכם המקובל על שני הצדדים המסוכסכים.

 

כאשר האדם מגיע מנסה לסייע לעזור לאחרים על ידי הידע שהוא רכש אזי בכך הוא גם מעניק מעין חיפוש עצמי, חיפוש אשר עוזר לו למלא את כל הצרכים האישיים ולהעניק כבוד לזולת.

על ידי כך שהאנשים משתפים את המגשר בפרטים רבים הם נקשרים אל המגשר, פעמים רבות אף משתפרים היחסים בין שני הצדדים שכן מיישבים את הסכסוך בצורה הכי טובה שיש.

 

קורס גישור כולל הרבה קונפליקטים אשר עוזרים להתנהל באופן נכון יותר בחיים,

משמעותו של הגישור בחברה הרב תרבותית הוא בעל משמעות רבה.

קונפליקטים שונים ודרכי ההתמודדות איתם.

מיומנויות של משא ומתן.

מיומנויות הגישור- הכמו למשל לשאול שאלות, לאתר אינטרסים, להעלות כל מיני אפשרויות שונות של אופציה, למצוא פתרונות שהם יצירתיים,

 

קורס גישור מקנה כלים של שילוב מיומנויות כדרך חיים להתנהלות במשפחה, בחברה, בעבודה, ובסביבה ואכן השימוש בהם יוצר תרבות חדשה, תרבות של כבוד הדדי, תרבות אשר מעריכה ומכבדת כל אחד מן הצדדים, וכן תרבות שעונה בעצם על הצרכים ועל האינטרסים של כולם, ובסיומו של תהליך להביא לידי פתרון סופי של אותו סכסוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top