היום החשוב בחיי -אולם אירועים במרכז

אחד הדברים שהכי חששתי ממנו כשתכננו את חתונתנו היה למצוא אולם אירועים במרכז שיענה על כל הדרישות שלי, ויש לא מעט מאלו, אך גם שיהיה במחיר הוגן.

והרי אנחנו זוג צעיר בתחילת דרכנו ואין לנו עדיין חסכונות רבים וגם לא הרבה עזרה מההורים. וכך החיפוש אחר אולם אירועים במרכז שיספק את החוויה המדהימה שאנחנו רוצים ליצור, אך גם לא יותיר אותנו חסרי כל ביום המחרת, הפכה להיות המשימה המדוברת.

 

בשלב הראשון שאלנו מכרים חברים ומשפחה האם יש להם המלצות על אולם אירועים במרכז. למדתי שהמלצות מחברים לגבי שירותים הם הטובים ביותר. וכמובן שבדקנו אולם אירועים במרכז אך לצערי הוא לא היה מספיק לטעמנו.

 

כדי להחליט על מיקום האירוע שזה לטעמי הדבר החשוב ביותר באירוע, צריך להתחבר באמת למקום. להרגיש בו טוב, להנות מיופיו ומהאוירה שהוא משרה, כי רק כך, אוכל לבלות במקום הזה את היום החשוב בחיי.

 

וכך התחלנו לנדוד בין אולם אירועים במרכז כזה או אחר , לבחון, לצפות , לטעום ולנסות למצוא את אולם אירועים במרכז שלנו.

 

משראינו לא מעט מקומות ולא באנו על סיפוקנו, החלטתי לשלוח שאלה לחלל הרשת, בין כל מכרינו הוירטואלים בוודאי יהיה מישהו שמכיר אולם אירועים במרכז רחב ידיים, ברמה גבוהה שמעוצב במינימליסטיות אך בטוב טעם ובאוירה יוקרתית.

 

כזה אולם אירועים במרכז שאוכל להרגיש בו את שתי הקצוות ביום אחד- נוחות מירבית ומצד ני להרגיש נסיכה. אז איפה מוצאים אותו את המקום המושלם הזה?

התשובה לא איחרה לבוא ושוב נדדנו לפי ההמלצות בין אולם אירועים במרכז אחד למשנהו ואז זה קרה.

 

נכנסנו אליו שנינו, לאולם אירועים במרכז הכי מיוחד שראיתי. כבר מהשניה הראשונה שרגלי דרכה במקום הרגשתי שזה זה, אוירה כה מדהימה שגרמה לי תחושות נעימות. בחנו אותו מכל הכיוונים ואהבנו את מה שראינו.

 

זה בדיוק האולם אירועים המושלם בשבילנו. כמובן שלאחר בדיקה קצרה הבנו שזה אכן רלוונטי בשבילנו, גם לכיס וגם לנשמה. ואפילו מצאנו תאריך מצויין לערב המיוחד שלנו.

 

ההתרגשות רבה, יש עוד לא מעט הכנות ליום הגדול אך את המשימה החשובה ביותר למצוא אולם אירועים במרכז, הושלמה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top