הלוואות מיידיות – הלוואה מיידית אינה מילה גסה

את כל מה שירשתי מהורי ומשפחתי אני מכבדת ואוהבת עד היום להתגאות בכךכנכס צאן ברזל שאעביר הלאה לדורות שאחרי. רק דבר אחד אני נוטה להכחיד מהרשימה וזהו הצורך של משפחתי מאז ימי קדם לחסוך ולחסוך כל גרוש מראש כדי לאפשר קניה של דבר מה חשוב ולעולם לא להיות תלויים באף אחד ולא להעזר בהלוואה או עזרה כספית.

 

אמנם הדרך לחסוך ולא להזדקק לעזרה היתה אכן נהוגה בעבר בארצנו הקטנטונת, אך לימים הכל השתנה, והנה אנו בעיצומה של תקופה שונה לחלוטין בה חסכונות אינן רלוונטיות כמעט.

 

בעולם המשופע באינסוף של כל טוב, אנו מתקשים לעמוד בקצב הצריכה הרצחני ונישאבים לרצון להשיג את כל העולם ומייד. הצורך להשיג את מה שאני רוצה כאן ועכשיו לעולם לא יוכל להתקיים בדרך החיסכון אלא אך ורק בדרך של לקיחת הלוואות מיידיות מדי פעם.

 

ולכן, כיוון שאני נחשבת לדור חדש שזורם עם הזרם ואולי גם נסחף אתו לעתים, אני נוהגת מדי פעם לקחת הלוואה מיידית כדי לרכוש עבורי או עבור משפחתי משהו שידי אינה משגת כרגע ובכל זאת אני חפצה בו.

 

הלוואות מיידיות מעולם לא היו טאבו אצלי בבית למרות שמעולם לא ראיתי את הורי לוקחים הלוואה מיידית, נהפוכו הם סחדו מהרעיון.

 

אך מככיוון שהתקופה שונה בתכלית ואין מקום לשרידים דינוזאורים בעולם שמתפתח בקצב כה מהיר, אימצתי את שיטת הלוואות מיידיות בלב שלם ובחפץ לב.

 

לא אחת לקחתי הלוואה מיידית וזה היה הדבר הנכון לעשותו באותו הרגע. מעולם לא הצטערתי על הלוואות מיידיות שלקחתי, להפך, אותה הלוואה מיידית שלקחתי הצליחה להציל לא פעם אותי מבוץ טובעני.

 

וכך , כשהשלמתי עם הגורל החדש של משפחתי שאני נושאת את הדגל החדש בצורת הלוואות מיידיות שאני שמחה לקחת כשאני צריכה, יצרתי עתיד חדש לילדי ולנכדי בעתיד, שלהם הלוואה מיידית לא תהיה מילה גסה ובטח לא זרה.

 

החינוך לכלכלה מתחיל מהבית וכל אחד מאתנו גדל ומתפתח על הערכים שהוא שאב  מהבית. אני שיניתי את הערכים המשפחתיים שלי ואני מאמינה שזה יעשה להם שירות טוב בעתיד.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top