הנפקת כרטיס אשראי שחור | כרטיסי אשראי | הטבות – כרטיס אשראי שחור

הנפקת כרטיס אשראי שחור | כרטיסי אשראי | הטבות – כרטיס אשראי שחור

מה יש בכרטיס אשראי שחור שעושה את ההבדל מבין שלל כרטיסי האשראי הקיימים כיום בארץ. כיום עם עולם של ריבוי כרטיסי אשראי כולנו מחזיקים מספר כרטיסי אשראי בארנקנו ומתבלבלים לפני כל רכישה באיזה כרטיס כדאי מלנו להשתמש. כל כרטיס אשראי מקנה לנו שורת הנחות או שלל מבצעים והזדמנויות לרכישות כלכליות בזול דרך המבצעים של חברות האשראי, הבנקים או חברות מסחריות שמתאמות את ההטבות.

בעלי כרטיס אשראי שחור כנראה לא יצטרכו לעשות את השיקול הכלכלי איזה כרטיס אשראי לשלוף מהארנק לפני כל קניה, שכן בעלי כרטיס אשראי שחור הם אותם אלפיון עליון בארץ אשר מחזיקים את הכרטיס אשראי שחור כי ברשותם מילוני שקלים בחשבון העובר ושב ויש להם יכולת קניה עצומה ויוצאת דופן.

מדוע דוקא כרטיס אשראי שחור הוא זה שמזוהה עם העשירים ביותר ובעלי ההון בארץ. בתחילה היו אלו כרטיסי האשראי הפלטינה והזהב שהיוו את כרטיסי האשראי היוקראתיים לאנשי המפתח העישרים במדינה. כרטיסים אלו הנוצצים שבארנק היוו את האסמחטה שלכך שיש ברשות מחזיק האשראי המנצנץ מיליוני שקלים פנויים בחשבון לרכישות.

כרטיס אשראי שחור נכנס לעולם של כרטיסי האשראי ותפס את מקומם של כרטיסי האשרי הנוצצים כמו כרטחיס אשראי זהב וכרטיס אשראי פלטינה. דוקא הצבע השחור התחבר ליוקרה. הזיווג הזה בין כרטיס אשראי שחור ליוקרה אינו מקרי בהחלט והוא נרקם והתפתח דרך העולם העסקי. אנשי העסקים שמזוהים היטב עם הצבע השחור בגלל החליפות השחורות היוקרתיות בהם הם נוהגים להתהדר ביום יום, אלו אותם אנשים מצליחים שברשותם הון רב וכח קניה כלכלי משמעותי. אנשי עסקים עשירים אלו החל לקבל את הכרטיס אשראי שחור ככרטיס היוקרטי והמיוחד רק לאלפיון העליון המאפשר קניה בסכומים גדולים מאוד.

כרטיס אשראי שחור החליף במהירות את כרטיסי האשראי הנוצצים באלפיון העליון וכיום אין איש עסקים עשיר שאין ברשותו כרטיס אשראי שחור. אם כן כרטיס אשראי שחור הפך שם קוד לאיש עשיר מאוד. ולמרות שבתרבויות מסויימות ובתחומי חיים מסויימים הצבע השחור משתייך לתחום הרע, כזה מגיע לכרטיס אשראי שחור ניתן לומר בודאות שהוא משתייך לכל אותם הדברים הטובים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top