הקפה המושלם שלי -מקציף

מתעוררת בבוקר והדבר הראשון שאני חושבת עליו זה הקפה שלי.

לא יכולה לפתוח את היום ללא הקפה שלי בדיוק כמו שאני אוהבת להכין אותו עם אספרסו חזק ומקציף חלב שעובד שעות נוספות רק כדי לרצות את הסטנדרטים שלי בקפה. ללא המקציף המשובח שרכשתי לא היה קפה טוב, וללא קפה טוב אני לא יכולה לקום בבוקר.

 

וכך אני פותחת כל יום עם כוס קפה עם חלב מוקצף מהמקציף המשובח שלי, עוברת על כמה מיילים ויומן העבודה בכדי להבין תוך כדי לגימת הקפה של הבוקר איך יראה יום העבודה שלי וגם מה התוכניות שלי לאחר העבודה.

 

חיים עמוסים כמו לרובנו, עבודה, בית, ילדים ועוד אינספור משימות.

שינה זה הדבר היחיד שאינו קבוע בלו"ז והייתי רוצה ממנו יותר. בשנים האחרונות אני מרגישה את מחסור השינה וגעוגועים לשעות שינה ארוכות ומהנות ישארו כנראה לעוד שנים מספר.

 

אם לא היה לי את הקפה שלי שאני כל כך סומכת עליו לא הייתי מחזיקה מעמד שעות ארוכות כל כך ללא שינה. ואם קפה הוא המושיע העולמי שלי, החלטתי להשקיע בו שיהיה באיכות ללא פשרות.

 

רכשתי לי מכונת קפה ביתית עם מקציף חלב איכותי, וכך בכל בוקר המכונה והמקציף עובדים מספר דקות בכדי לרצות אותי בקפה המושלם של הבוקר עליו יקום ויפול דבר.

 

ואם לא מספיק קפה של בוקר יהיו עוד מספר כוסות קפה במהלך היום, אלו יושיעו אותי מפיהוקי הצהריים ומעייפות מצטברת לפנות ערב ואם זה לא יספיק אפעיל את מכונת הקפה והמקציף שלי רק עוד פעם אחת בלילה.

ולמרות הטענות שבלילה לא שותים קפה כי אחרת יש קשיי שינה, אצלי זה עובד אחרת. אני שותה גם קפה בלילה רק כשי למשוך עוד כמה שעות ליליות של עבודה ולאחריו, לכשסיימתי את הכל ואני מוכנה לסגור את היום הזה ולהכריז על לילה רשמי וללכת לישון,

אין לי שום בעיה להרדם במיוחד כי אני יודעת כי עוד מעט כבר בוקר והנה קפה הבוקר טוב שלי ממתין לי במרחק נגיעה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top