השטיחים בבית מעלים אבק? -שואבי אבק

ביתי הוא מבצרי ואני אוהבת את המבצר שיצרתי לעצמי. עיצוב הבית שלי חשוב לי אך בעיקר חשובה לי האחזקה של הבית.

 

בכדי שהבית שלי יתוחזק באופן הראוי והמוקפד ביותר, ציידתי אותו בכל הטכנולוגיות והמכשירים שיאפשרו לי לשמור אותו נקי ומתוחזק. אחד המכשירים החשובים בבית הם שואבי אבק.

 

מכיוון שאני אוהבת שטיחים, וטקסטיל בבית שלי, שואבי אבק הם הכלי החשוב עבורי לשמור עליהם נקיים מאבק וליכלוך ולשמור אותם במצב נקי ויפה כל הזמן.

 

אני אוהבת שטיחים בבית, הם גורמים לבית להראות חמים ונעים, צבעוני ועשיר ומזמינים ישיבה נעימה ונינוחות.

האתגר בבית עם שטיחים, הוא לשמור עליהם נקיים מאבק, שכן השטיחים צוברים לא מעט אבק ועלולים להפוך למצבור קרדיט אבק הבית. כדי להילחם בחיות המיקרוסקופיות הללו, אני מקפידה לשאוב אותם מדי שבוע בשואבי אבק מתאימים.

 

בכדי למצוא את שואבי אבק הנוחים והטובים ואלו שמתאימים במיוחד עבורי ועבור הצרכים הביתיים שלי, ערכתי מחקר וניסוי קטן על שואבי אבק שקיימים כיום בשוק.

 

מצאתי כי יש היצע לא קטן של שואבי אבק מסוגים שונים. שואבי אבק רובוטיים שמנקים לבד, מסתובבים בבית על פי תוכנית מסויימת ומאפשרים חופש מהפעולה של שאיבת האבק בבית וניצול טוב של הזמן.

 

כמובן שגם על שאיבת האבק מהטיחים והספות איני מוותרת. קיימים שואבי אבק מסוגים שונים שמתאימים לשאיבת אבק משטיחים ומשטחי טקסטיל, ויש חשיבות להבין אילו שואבי אבק מתאימים.

 

לבית שמלא בשטיחים כריות וספות כמו שלי, יש חשיבות עצומה לשואבי אבק וחשוב לי שיהיו חזקים ואיכותיים אך גם קלים לתפעול ולא כבדים מדי. וגם שפעולת השאיבה תהיה פשוטה ולא תלוייה בהרכבת חלקים רבים ומסובכים.

 

חשוב לי ששואבי אבק שאני משתמשת בהם ברמה היום יומית יהיו פשוטים ונוחים לעבודה, כאלה שרק אוציא אותם מהארון בו הם מאוחסנים, אחבר לחשמל ומיד אוכל להתחיל במלאכת השאיבה.

 

לעתים, דווקא שואבי אבק מורכבים ומודולריים עלולים להפוך למיטרד כשאר פעולות ההכנה לקראת שאיבת האבק כה רבות ומסובכות, עד שפעולת הניקיון של האבק הופכת לפעולה מסורבלת וגוזלת זמן יקר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top