זה הסוף למינוס לוקחים הלוואות ומכסים

 

אם אתה במינוס גדול או שאתה נמצא במצב כספי לא טוב, אתה יכול לקחת הלוואות על מנת לאזן את חשבונך הפרטי. ישנם לא מעט סוגי הלוואות: הלוואה לעסק, הלוואה למצב כספי לא טוב, הלוואה לקניית דירה ועוד. רוב ההלוואות ניתנות ע"י הבנק, אך גם חברות האשראי מציעות הלוואות ללקוחות שלהם, וכן חברות ביטוח, חברות מימון פרטיות ועוד.

איך מקבלים הלוואה?

על מנת לקבל הלוואה תצטרך להגיע לפקיד הבנק על מנת לחתום על טפסים. פקיד הבנק יתאים לך הלוואה בהתאם לסכום שאתה זקוק לו. ההלוואות של הבנק נושאות ריבית והן שונות מאחת לשנייה בהתאם לחזרתם. ההלוואות נעות בין 3-5 שנים, וניתן לפרוס אותם לתשלומים נוחים כולל ריבית. תוכל אף לברר על הלוואות אשר ניתנות בחברות האשראי, במידה ויש בידך כרטיסי אשראי. מה שחשוב זה לדעת זה שתוכל להחזיר את ההלוואה על פי התנאים, במידה ואינך יכול עדיף שלא תיקח הלוואה, ותלווה מחברים או משפחה. וזאת מאחר שחברות האשראי, הבנקים ושאר החברות גובים מדי חודש את תשלום ההלוואה, ואם אין לך כסף אז הם גובות על זה ריבית.

מה הפרוצדורה לקבלת הלוואה

על מנת לקחת הלוואה תצטרך להגיע לבנק ולחתום על טפסים. אם יש לך משכורת קבועה או פיקדונות וחסכנות לא תצטרך לשכנע את פקיד הבנק לתת לך הלוואה. אך במידה וההכנסה אינה קבועה או שאין חסכונות פקיד הבנק יתלבט אם לאשר לך הלוואה, וידרוש ביטחונות, ערבים או העברת המשכורת אליו. לרוב שמדובר בסכומים קטנים, והבנק רואה את התנהלות שלך עם הכספים לאורך תקופה שיש יציבות ואין מינוס, יהיה יותר קל לקבל את ההלוואה.

מה חשוב שתשימו לב בעת לקיחת הלוואה?

בעת לקיחת הלוואה חשוב שתשימו לב לדברים הבאים:  בדקו את גובה הריבית על ההלוואה שבנק יגבה מכם כל חודש, ישנה ריבית קבוע, צמודה למדד, צמודה לדולר ועוד. בדקו מה ההחזר של ההלוואה, כלומר לכמה שנים ההלוואה 3 או 5 שנים.

מתי אתם צריכים להחזיר את ההלוואה, האם יש גמישות? מהם תנאי ההלוואה ? ועוד. כל אלה יעזרו לכם לקבל החלטה חכמה ונכונה אשר מתאימה לכם ולצרכים שלכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top