חוג שחייה | קורס שחיה לילדים | לימוד שחיה – לימוד שחיה לילדים

לימוד שחיה לילדים

 

לימוד שחיה לילדים זה לימוד חשוב ביותר משום שבכך הילדים יודעים לשהות במים באופן בטוח, ויכולים להמנע מסיכון גבוה של טביעות במים בין אם זה בריכות ובין אם זה ים.

ישנם הורים רבים אשר שולחים את ילדיהם ללימודי שחיה משום שחשוב להם שהילדים ידעו לשחות עוד בהיותם קטנים, כמו כן ישנם בתי ספר רבים אשר לוקחים את תלמידי בית הספר ללימוד שחיה לילדים בכדי שילמדו את הילדים כיצד  מבצעים את אופן שיטות השחייה.

 

ישנם שיטות שונות כיצד לשחות ובאמצעות כל אחת מן השיטות לומדים כיצד לשחות ולנוע במים בבטחון ובכיף, ללא חשש ממים עמוקים.

ואכן אין ספק שזה חשוב מאד לקחת את הילדים ללימוד שחיה לילדים משום שבכך החשש לטביעות הוא מופחת יותר משום שיש ידע כיצד זזים כאשר נמצאים בתוך מים עמוקים.

 

כאשר הולכים לבריכות ניתן לראות שהבריכות מחולקות באופן כזה שתחילתה של הבריכה היא מים רדודים שאינם גבוהים יותר, וככל שממשיכים להתקדם בבריכה מרגישים שהמים נעשים עמוקים עוד ועוד.

גובה המים בבריכה מגיע בד"כ ל3 ו-4 מטר, וישנם גם בריכות שקיים בהם יותר עומק מים.

הכל בהתאם לבריכה.

אך כאשר יודעים לשחות אין זה משנה לאיזה עומק מים נכנסים משום שבכל עומק יודעים כיצד לשחות ולנוע במים באופן הטוב ביותר.

 

על כן כה חשוב ומומלץ לדעת לשחות עוד מגיל קטן, אך כמובן גם אם לא למדו לשחות בגיל קטן אזי תמיד ניתן ללכת ללמוד בחוג שחיה למבוגרים, חוג שחיה למבוגרים מעניק את האפשרות של לימודי שחיה גם עבור אלו שאינם למדו זאת בהיותם ילדים.

ואכן אף פעם לא מאוחר מדי בשביל ללמוד זאת.

בין אם מדובר בחוג שחיה לילדים ובין אם מדובר בחוג שחיה למבוגרים עדיין מתקיימים לימודי השחיה בבריכות ואינם נמשכים זמן רב אלא מדובר בתקופה של כמה חודשים, ואכן תוך זמן קצר לומדים זאת.

 

במהלך לימוד שחיה לילדים נלמדות שיטות שחיה שונות, ישנה שיטת שחית חתירה שזוהי שחייה אשר דורשת גם מאמץ של הגוף ועל כן היא נחשבת כשחיה בריאה ומומלצת, וישנה גם שחיית חזה שגם היא שחייה שאהובה על רבים.

אלו המגיעים ללימוד שחיה לילדים ויודעים כבר לשחות שחיה מסוימת יכולים כעת ללמוד שיטה נוספת.

לימודי השחייה הם לימודים חשובים מאד משום שיש צורך לדעת כיצד שוחים, דבר זה מונע מהאדם  סכנת טביעה וכן מאפשר ללכת אל הים ואל הבריכה ולהנות.

כיום בכדי לדעת כיצד לשהות במים ללא חשש אז צריך לדעת לשחות, שיטת השחייה נלמדת לפעמים באופן עצמאי על ידי כך שהאדם מנסה שוב ושוב את השיטות המוכרות עד אשר הוא מצליח בכוחות עצמו לבצע את פעולת השחייה.

אך עבור אלו שאינם יודעים כיצד שוחים מתקיימים חוגים של לימוד שחיה.

 

הלימוד שחיה יכול להיות לילדים או שישנם אף שיעורי שחייה למבוגרים, המיועדים עבור מבוגרים שעדיין אינם יודעים כיצד לשחות אך תמיד ניתנת להם האפשרות ללמוד ולדעת.

כיום שולחים את הילדים ללימוד שחיה לילדים בכדי שכבר מגיל קטן הם ילמדו כיצד שוחים.

ישנם הורים אשר שולחים את הילדים שלהם באופן עצמאי אל לימוד שחיה לילדים,

אך ניתן לראות שבתי ספר רבים לוקחים את תלמידי בית הספר אל חוג שחיה לילדים.

 

הגלאים הנלקחים הם בד"כ 10-12 אלו הגילאים בהם מומלץ מאד שכל ילד כבר ידע כיצד שוחים.

ואכן בעת ההגעה אל הקורס שחייה מחלקים המדריכים את הכיתה לכמה קבוצות, ישנם קבוצות של ילדים שכבר יודעים כיצד לשחות אך אינם יודעת שיטות שחייה נוספות, וישנם כאלו אשר אינם יודעים כלל.

 

במהלך הלימוד שחיה לילדים מעניקים להם ידע כיצד שוחים באופן שהוא איננו קשה.

לרוב מתקיים קורס שחייה כמפגש של פעם בשבוע, ומשתרע על פני כמה שבועות, לאחר סיום הקורס אימון יכולים הילדים לדעת בכוחות עצמם כיצד שוחים.

 

במהלך הלימוד שחיה לילדים מלמדים שיטות שחיה שונות, ישנה שחיית חזה שהיא השחייה הקלה עבור רוב האנשים, וישנה שחיית חתירה שגם היא שיטה אהובה על רבים ונלמדת במהלך הקורס, אך אין ספק ששיטה זו היא מעט יותר קשה משום שהיא דורשת מאמץ רב של כל שרירי הידיים, ולעיתים היא אף מעייפת.

 

כיום ישנה כבר את שיטת שחיה ti, שחיה זו היא שחייה נכונה והיא דומה לשיטת החתירה, אך ההבדל הוא ששיטה זו איננה דורשת מאמץ גופני כה גדול משום שהחתירה שלה מתבצעת על ידי תנועות שמקלות עליה והופכות אותה לשיטה נוחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top