חולמים להיות מגשרים? – לימודי גישור יעניקו לכם זאת

תחום הגישור הוא תחום מאד פופולארי ונחשק, אנשים רבים נרשמים ללימודים הללו על מנת שהם יוכלו לרכוש את כל הידע הרב ולהיחשף אל מול פרטים אשר מקנים להם את האפשרות להיות מגשרים מוצלחים וטובים אשר מסייעים ומגישים עזרה אף לעצמם ואף לאנשים אחרים אשר זקוקים לכך.

ישנם אנשים רבים אשר נמצאים תחת מצב של סכסוך כאשר אותו סכסוך מחמיר ומגיע לידי מצב אשר לא ניתן לפתור אותו באופן עצמאי אזי יש צורך לערב גורם צד ג' אשר מביא לידי פתרון הסכסוך.

פעמים רבות אנשים מעדיפים ללכת למגשר אשר גורם ליישוב בין הסכסוכים שלהם מאשר ללכת לבית משפט אשר מתנהל על פי הנראה לו נכון.

גם בית המשפט יאמר לבעלי הדין שהדברים שנאמרים בתהליך של הגישור לא יכולים לשמש עדים בעת תהליך משפטי.

גישור הוא תהליך אשר נועד על מנת שיהיה ניתן לבצע שלום ולבצע יישוב סכסוכים אשר לא ניתן לפתור אותם באופן עצמאי ובדרך פשוטה וקלה.

2 הצדדים המסוכסכים יכולים ללכת לבית המשפט ושם לפתור את אותו סכסוך כמו כן ניתן להגיע למגשר מקצועי אשר מבצע את כל התהליך הנ"ל באופן מהיר פשוט וקל ומשום כך אנשים רבים מעדיפים ללכת למגשר.

יש שאומרים שתרומתו של המגשר ליישב סכסוכים היא בהקלת התקשורת בשביל להעביר את המידע, אחד מן הדברים הטובים שקיימים בתהליך של גישור הוא שהמגשר יכול להפגש עם כל צד בנפרד, לדבר בנפרד עם כל אחד  מן הצדדים בחופשיות , לשמוע את הדעות ואת ההצעות של כל אחד להשיג מידע ולברר את האינטרסים של כל צד ולשמור על סודיות מבלי שאחד ידע מה נאמר בצד השני. בנוסף מתקיימות שיחות משותפות.

המגשר לומד דרך לימודי הגישור לזהות מהם האינטרסים של כל צד, ואכן אנשים רבים מנהלים סכסוכים בינהם, הוויכוחים אשר מתקיימים הם עבור קידום אינטרסים של כל צד.

ככל שמבחינים בקיום של אינטרסים בלתי מורגשים אזי כך גם אפשר להגיע לפתרון של הסכסוך בדרך מהירה יותר וללא צורך לעבור תהליך ארוך לשם כך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top