חמישה דברים שחייבים לבדוק לפני שסוגרים אולם אירועים במרכז

בין אם אתם מתחתנים, חוגגים בר מצווה לילד או עושים ברית מילה אתם ובחרתם לעשות את זה באולם אירועים במרכז אתם חייבים לדעת כמה דברים לפני שאתם חותמים על חוזה. מצאנו חמישה דברים וסידרנו אותם לפי חשיבות מהראשון החשוב ביותר לאחרון, למרות שאם אתם שואלים אותנו, אסור לדלג אפילו על אחד מהסעיפים, ויש להתחשב בכולם באופן שווה.

הדבר הראשון הוא כמות המוזמנים – לפני הכל, אתם חייבים לדעת כמה מוזמנים הולכים להיות לכם. השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את בעל האולם, היא קודם כל כמה אורחים יכול להכיל האולם. אחרי שהבנתם כמה מוזמנים אתם הולכים להזמין בדקו את האולם ע"י הגעתכם לאירוע חי בעל מספר מוזמנים דומה, בדקו את רמת הצפיפות, התמודדות העובדים עם הלחץ, האם סידור השולחנות נעשה באופן מסודר ומרווח ונסו להעריך את התור בשירותים ובנקודות השירות כמו הבר או הבופה.

הדבר השני ואולי אפילו יותר חשוב מהראשון הוא רישיון העסק של האולם. כל אולם אירועים במרכז ואולם אירועים בכלל חייב שיהיה לו רישיון עסק. שימו לב כי רישיונות עסק מתחדשים אחת לשנה אז בדקו אם הרישיון בתוקף.

ביטוח צד ג' – במקרה של תאונה חס וחלילה אתם תשמחו על כך שווידאתם אם יש ביטוח או לא. ישנם המון מקרים שבהם אין ביטוח והתביעות בין האורחים בעלי האולם ובעלי השמחה נמרחות על גבי שנים וחבל מאוד.

סידור השולחנות – כאשר אתם הולכים לאולם אירועים במרכז כאשר מתקיים בו אירוע בשידור חי כדי להעריך את רמת האולם יש להתחשב בכמה דברים, אחד מהם הוא סידור השולחנות. שימו לב לעיצוב השולחנות והאם הוא חלק משירותי האולם או שבעלי השמחה הביאו מעצב חיצוני. שימו לב גם למיקומי השולחנות ביחס לרחבת הריקודים והאם זה לשביעות רצונכם.

הדבר החמישי והאחרון הוא חניה. בדקו את דרכי הגישה לאולם האירועים במרכז, למיקום החניה וגודלו. ודאו כי יש מספיק חניה עבור כמות האורחים שלכם, ובדקו האם ישנו סדרן שיסדר את החניה עבור האורחים שלכם והאם זה שירות שהאולם מספק.

ישנם עוד כמה דברים שחייבים לבדוק לפני שבוחרים אולם אירועים במרכז כמו אוכל שתייה ונגישות אך אלו דברים שכל בעלי שמחה בודקים באופן ברור מאליו לפני שהוא בוחר אולם. זהו, אתם מוכנים. שיהיה במזל טוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top