טיפים לקידום אתרים מוצלח | קידום אתרים חינם

שירותי קידום אתרים ניתנים על ידי חברות מקצועיות בהתאם למאפייני האלגוריתם של גוגל. יחד עם זאת, יש כמה טיפים שבהם בעלי האתר יכולים להשתמש על מנת לשמור על דירוג גבוה בתוצאות החיפוש. כדאי להכיר את הטיפים האלה ולשלב אותם עם מאמצי פרסום אתרים בגוגל וקידום ברשתות חברתיות. אפשר גם להתייעץ עם נציגי החברות שעוסקות בתחום ולקבל הצעת מחיר מסודרת על קמפיין קידום יסודי.

האלגוריתם של גוגל לא מושפע ממניפולציות וקשה מאוד לקדם אתרי אינטרנט שלא עומדים בסטנדרטים שלו. הבסיס לקידום אורגני הוא קיצור זמן טעינת האתר ועדכון של תוכן איכותי לעיתים קרובות. רצוי גם לשפר את האתר לפי נתוני שביעות הרצון של המשתמשים ולהשקיע בחיבור אינטרנט מאובטח.

ברמה הכללית יותר, האלגוריתם של גוגל מחליט איזה תוצאות להציג למשתמש וכיצד לדרג את האתרים גם לפי שאילתת החיפוש והיסטוריית השימוש. האלגוריתם לומד את הרגלי השימוש של הגולשים ולאחר מכן מתאים להם אתרים שנראים כרלוונטיים ביותר.

קידום אתרים מאחורי הקלעים

יש גם שורה ארוכה של פעולות המבוצעות על ידי חברת קידום אתרים מאחורי הקלעים על מנת להשיג תוצאות טובות עבור הלקוח. ראשית, פרסום אתרים בגוגל לא כולל רק את עדכון התכנים שאליהם נחשב המשתמש, אלא גם יצירת תיאור מתאים לדפים שלא נגישים עבור מנועי החיפוש. אלו למשל טקסטים שנחשפים לאחר התחברות וחברת הקידום מחויבת לטפל בהם בדיוק כמו התכנים שנמצאים בעמוד הבית או במקומות בולטים אחרים.

שנית, חשוב להתאים את האתר לדרישות של גוגל גם במולטימדיה שלא קריאה לתוכנה. הכוונה היא בעיקר לתמונות וסרטונים והפתרון הוא להצמיד להם כתוביות ותיאורים מתאימים. האלגוריתם למעשה סורק את הכתוביות והתיאורים כדי לדעת במה מדובר ולאחר מכן הוא משתמש בנתונים הללו לטובת קידום.

כפי שניתן לראות, שירותי קידום אתרים הם חלק מעולם שלם של אפשרויות, טכניקות ושיטות. בעלי אתרי אינטרנט צריכים להתייעץ עם חברת קידום אתרים עוד לפני תחילת הקמפיין ולקבוע מסגרת מסודרת לתקציב. כך ניתן לבצע פרסום אתרים בגוגל וליהנות מתוצאות אופטימאליות. אפשרות אחרת היא לשלב קידום אתרים בגוגל יחד עם קידום ברשתות חברתיות ופלטפורמות מקוונות נוספות.

בחירת שירותי קידום אתרים

רוצים למצוא חברת קידום אתרים ולא יודעים מאיפה להתחיל? הכי חשוב שתדעו במה מדובר. בשלב הראשון תצטרכו להגדיר את מטרות הקידום ואת מסגרת התקציב. קראו מידע רלוונטי באתרי האינטרנט, קבלו המלצות מקולגות או חברים ורק לאחר מכן צרו קשר עם נציגי חברה המספקת שירותים מן הסוג הזה. ברוב המקרים תוכלו לראות תוצאות של שירותי קידום אתרים באינטרנט ובמנועי חיפוש רק לאחר זמן רב. המשמעות היא שעליכם להתאזר בסבלנות ולזכור שמדובר על השקעה לטווח ארוך.

בשלב השני תוכלו להיכנס לעובי הקורה ולהשוות באופן ספציפי בין שירותים שונים של פרסום אתרים בגוגל או ברשתות חברתיות. בדקו את הביצועים של חברות שעוסקות בתחום ואל תתביישו ליצור עמן קשר כדי לקבל פרטים נוספים. השקיעו בסקר שוק מקדים וקחו בחשבון את החשיבות של יחס אישי והוגן. מאמצי הקידום של אתרים חדשים או קיימים עשויים לדרוש מכם שיתוף פעולה עם נציגי החברה המבצעת. כתוצאה מכך, עליכם לוודא שמדובר על אנשי מקצוע אמינים שמכירים את התחום ואף יכולים לעמוד לרשותכם בכל שאלה או התלבטות.

המחיר הוא לא הפקטור החשוב ביותר

הטעות הנפוצה היא לבחור חברת קידום אתרים לפי המחיר. התחרות בענף הפרסום מחייבת את החברות השונות להציע מחירים אטרקטיביים, אך לא תמיד העלות היא אינדיקציה לאיכות השירות. במילים אחרות, המחיר הוא לא הפקטור הכי חשוב ויש מקרים שבהם דווקא החברה הזולה היא זו שתציע את השירות הטוב ביותר. לחילופין, השירות הניתן על ידי חברות יקרות אמור להתאים לצרכי הלקוחות וכמובן למסגרת התקציב.

בבחירת שירותי קידום אתרים יש משמעות גדולה לתקציב כי הוא קובע כמה זמן ניתן יהיה לבצע את הפרסום או השיווק. בעלי אתרי אינטרנט לא יכולים להרשות לעצמם לקפוא על השמרים או להיעלם מתוצאות החיפוש. עליהם לקבוע תקציב לתקופה של מספר שנים לפחות ולבצע התאמות ושינויים תוך כדי תנועה.

פרסום אתרים בגוגל ומנועי חיפוש ידרוש השקעה של זמן ומשאבים. היערכו לכך מראש וצרו קשר עם מספר חברות לפחות. בדקו במה מתמחה כל חברה והשוו בין ביצועים. נסו לקבל המלצות וחוות דעת מלקוחות קודמים ושמרו על מסגרת התקציב.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top