כמה טוב שיש שניים -אטרקציות 1+1

כיצד אתם מבלים בשעות הפנאי שלכם? שאלה שנשאלת לא אחת אצל משפחות עם ילדים צעירים.

כיוון שרב היום כולנו עסוקים בשגרת עבודה ולימודים, אנחנו מחפשים בילויים שיעשירו אותנו בשעות הפנאי.

בילויים משפחתיים שנוכל לבלות עם כל המשפחה ולנצל זמן איכות מהנה.

 

בסופי שבוע ניצבת בפנינו לרב הדילמה מה עושים השבת עם הילדים. רבים מעדיפים לצאת מהבית ולטייל בטבע או למצוא פעילויות מהנות שכוללות את כל המשפחה ויעניקו זמן כייף לנו ולילדינו.

הבעיה לרב היא מימון הבילויים הללו. אנו מרגישים לא אחת כי הבילויים גוזלים מאתנו המון כסף וההוצאות הנדרשות בכדי להנות הן גבוהות מדי.

 

במקום להגביל את הבילויים ואת זמן האיכות היקר הזה תרתי משמע, ניתן למצוא בילויים בהנחות רבות ואטרקציות 1+1 שיעניקו לנו גם זמן איכות משפחתי מהנה אך לא ירוששו את כיסינו.

 

אחת המשימות שלקחתי על עצמי, היא לפני כל סוף שבוע לבדוק במאגרי המידע השונים אילו אטרקציות 1+1 מוצעות השבוע בתחומי התרבות והפנאי.

 

אנחנו משפחה שאוהבת לצפות בהצגות , סרטים ומופעי מוזיקה ומחול ולא אחת מוצעים כרטיסים מוזלים ואטרקציות 1+1 שמוזילות את ההוצאה על בילוי תרבות שכזה.

 

למדתי כי כדאי להיות פחות ספונטנים ולבדוק מראש אפילומ חודש חודשיים לפני המועד אילו אטרקציות 1+1 מוצעות למשפחות וילדים ולהזמין כרטיסים מראש וכך יוצא שאם אזמין כרטיסים מספיק זמן מראש, נוכל להנות מהנחה של 50 אחוז על הבילויים המשפחתיים וגם נהנה מתכנון יעיל של הזמן שלנו יחד.

הילדים כבר יודעים כיצד לבחור את הפעילויות המועדפות עליהם, כאשר הם נכנסים לאתר המבצעים וההנחות ובודקים באטרקציות 1+1 אילו פעילויות יש בקרוב, קוראים על הפעילות ומחליטים ביניהם לאילו אטרקציות הם מעוניינים ללכת ויחד אתי הם מזמינים את הכרטיסים לכל המשפחה.

 

בצורת התכנון המהנה הזו, אני זוכה בכמה דברים בו שמנית. בתכנון נכון של הזמן הפנוי לכל המשפחה, בשיתוף הילדים בקבלת ההחלטות וכמובן בחיסכון אדיר של כסף בשימוש במבצעים וההנחות.

 

בצורה זו, בילוי זמן איכות עם המשפחה יכול להיות גם מהנה וגם זול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top