כשהקניה הופכת לחוויה -מכשיר אשראי

כחובבת אופנה ידועה תמיד התחברתי לבגדים.מאז שאני זוכרת את עצמי אהבתי ללבוש בגדים מיוחדים ולרכוש אופנה ייחודית. אני אוהבת להסתובב בחנויות בגדים להיות מעודכנת במה שחדש באופנה המקומית וגם באופנה הבינלאומית ולהקדים תמיד את העונה ולחדש את הקולקציות שלי.

 

כשסיימתי את לימודי בשנקר היה זה רק המשך טבעי שאתעסק באופנה והחלטתי לפתוח חנות בגדים והנעלה עם פריטי אופנה ייחודיים של מעצבים מקומיים וגם מעצבים מחו"ל שלא יהיו הקולקציות הידועות של רשתות האופנה הגדולות ויתנו מענה לקונות וצרכניות אופנה ייחודית לא שגרתית ומעניינת, כמוני.

 

בכדי לפתוח חנות, כך חשבתי יש ךי את כל הידע הדרוש באופנה ובביגוד אך אין לי את הידע הדרוש בפתיחת עסק. חנות בגדים היא עסק כלכלי לכל דבר ואני חייבת להתייעץ או לחבור למישהו שמבין את ההתנהלות העסקית והכלכלית.

 

בכדי להשלים את חוסר הידע שלי והנסיון בתחום העסקי חברתי לשותפה שתעזור לי בפתיחת העסק וניהולו. אני אביא את הידע שלי באופנה והיא תביא את הידע העסקי שלה ויחד נוכל ליצור חנות אופנה שתצליח.

 

אחת הדוגמאות לחוסר ההבנ שלי באיך מנהלים חנות, היא כל עניין התשלום. לא הבנתי כיצד אמורים לגבות תשלום. ידעתי מהקניות האישיות שלי בחנויות שיש מכשיר אשראי שבו המוכרת מעבירה את כרטיס האשראי והקניה מתבצעת.

לא הבנתי כלל מהו אותו מכשיר אשראי ואיך הוא עובד. למזלי השותפה לימדה והסבירה לי את כל ההתנהלות של התשלום. היא הזמינה מכשיר אשראי שבו תתבצע סליקת כרטיסי האשראי של כל אותם הקונים שירצו לשלם באשראי.

כאשר הגיע מכשיר האשראי לחנות, היא הסבירה לי את כל שלבי התשלום, כיצד משתמשים במכשיר אשראי וכיצד מתבצעת הסליקה וכך למדתי את אחד הדברים שכלל לא הבנתי בהם ונראו לי מסובכים ביותר.

מסתבר שגם אני ללא ניסיון והבנה בתחום למדתי בין רגע כיצד להשתמש במכשיר אשראי שבחנות שלי ומכאן והלאה דברים החלו לזרום ולמדתי רבות גם מניסיון וגם מהסברים של השותפה שלי.

 

אנשים החלו לזרום לחנות ולעמוד בתור, מכשיר אשראי שבחנות שלי פעל ללא הפסקה בשבוע הראשון לפתיחת החנות וההרגשה היתה נפלאה. הגשמתי חלום.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top