מוזיאון המדע מדעטק- מאתגר, מקסים ומרתק

במקום שמציע ים של ידע ועניין בתחומי טכנולוגיה, מדע וחלל, עם מגוון תערוכות קבועות ומתחלפות, סדנאות, הרצאות והפעלות מוצעת גם מתכונת ייחודית לקיום ימי הולדת, ימי כיף וימי גיבוש במתחם המוזיאון.

ניתן לשלב ביום ההולדת גם סרט בקולנוע התלת ממדי והרב חושי . אם אתם רוצים לאפשר לילד שלכם, המגלה עניין בתחומי מדע וטכנולוגיה, לחגוג יום הולדת עם ערך מוסף מכל הבחינות- מוזיאון המדע מדעטק מזמן לכם מקום ותוכן מתאימים למטרה זו.

מוזיאון המדע מדעטק הוא חלק בלתי נפרד מקבלת הפנים שעורכת העיר חיפה לאורחים ולתיירים, מהארץ ומחוץ לארץ, הפוקדים אותה. אין ספק כי כל מי שמבקר בו חווה חוויה עמוקה ומעשירה, המספקת גם עניין רב וגם חומר למחשבה.

מוזיאון המדע מדעטק
מוזיאון המדע מדעטק תערוכת חלל

מוזיאון המדע מדעטק- מסע בין כוכבי

ביום ההולדת מוצע לכם שילוב של כיף והנאה, עניין ואתגר. ניתן לשלב גם ביקור בתערוכת החלל הבינלאומית במקום, לערוך סיורים חווייתיים במתחמי המוזיאון ובחדריו המיוחדים לנושאים טכנולוגיים ומדעיים פורצי דרך, להשתתף בהפעלות בעלות ערך לימודי ותוך כדי צחוק והנאה. הילדים החוגגים יכולים להשתתף בניסויים מעבדתיים ולגלות דברים מפתיעים. ימי ההולדת מתאימים לילדים החל מגיל שנתיים, שאותם ניתן לערוך במרכז הפעילויות לגיל הרך הקיים במוזיאון. הביקור מגלה עולמות חדשים ומרתקים. הוא שופך אור על תופעות שונות, המהוות חלק בלתי נפרד מחיינו.

מוזיאון המדע מדעטק – כן ו… לא מה שחשבתם

ייתכן כי חלקכם ודאי יופתעו מהאפשרות לקיים בתוך מוזיאון המדע מדעטק ימי הולדת. אכן, לא רק לפעוטות, המוזיאון מתאים גם לקיום אירועי בר/בת מצווה, לערבי כיתה, לערבי גיבוש ולפעילויות המשותפות להורים ולמבוגרים. המוזיאון מהווה מקום טבעי לעריכת ימי הולדת שבהם משתתפים גם הוריו של הילד החוגג את יום ההולדת. בניגוד לימי הולדת שבהם הכול משעשע- כאן, במוזיאון, נחשפים הילדים לתכנים מעניינים ומרתקים, פותחי אופקים.

המוזיאון מעורר גירוי של כל החושים. ביום חגיגי יחיד ומיוחד (אפשר בהחלט אף מומלץ לבקר במוזיאון המדע מדעטק לא רק כשקיימת סיבה למסיבה והזמנה אליה) שבו, ליום אחד, יכולים המבקרים, קטנים וגדולים , לחוד וביחד, להיהפך למדענים חוקרים, מגלי צפונות הטבע והבריאה, להתחבר אל התגליות הגדולות והחשובות לדורותיהן ולהתחבר גם אל ההווה ואפילו אל העתיד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top