מוזיאון – כל ההיסטוריה במקום אחד

 

סגנון החיים שלי עמוס מאוד ואני מתחילה כל בוקר מוקדם מאוד ומסיימת מאוד מאוחר. מאחר והימים שלי מאוד עמוסים אני משתדלת לצקת בלוח הזמנים שלי שעה כל כמה ימים על מנת לנקות את הראש. בנוסף לאימוני הריצה שלי אשר מהווים את ניקוי הראש האולטימטיבי אני חייבת מקום נוסף אשר אני יכולה לנקות בו את הראש ולא יהיה בו אלמנט פיזי. אחרי חיפושים שונים של מקומות שאני לא מסתובבת בהם ביום יום שלי מצאתי את המקום המושלם לניקוי ראש: מוזיאון. הרעיון שעומד מאחורי היות המוזיאון כמקום לניקוי ראש הוא שמדובר במקום שקט שמקפיד מאוד על שקט ואפשר לשוטט בו באין מפריע. יש בו תערוכות מתחלפות כך שכל פעם שאני מגיעה יש יצירות חדשות להביט בהן. בגלל שמאוד שקט ברחבי המוזיאון זה נותן לי אפשרות לחשוב בשקט. אני סוגרת את הטלפון הנייד שלי ומתחילה לשוטט.

הביקור במוזיאון וההתבוננות בתמונות השונות ממש מרגיעה אותי ונותנת לי מקום לצוף קצת. אני משתדלת ללכת בדרך כלל אחרי הצהריים כך שאני מצליחה לקבץ מספר פגישות בבוקר ולקבוע עוד כמה פגישות לערב. לרוב אני חונה את הרכב במרחק הליכה כך שתהיה לי ההזדמנות להוריד הילוך ולהירגע כל הדרך למוזיאון וגם בדרך לרכב, להרוויח עוד כמה דקות של שקט. אני משתדלת לא לחזור לאותו מוזיאון פעמיים ברצף. כל פעם אני מגיעה למוזיאון אחר על מנת שיהיה לי מעניין ולמרות שתערוכות מתחלפות אני רוצה שיהיה לי גיוון של סגנונות של האומנות המשתנה. כך למשל אני דואגת לבקר בתערוכות של פיסול, תערוכות של ציור, תערוכות של אומנות מודרנית ושל אומנות קלאסית.

כל פעם שיש תערוכה חדשה בארץ אני דואגת לסדר את לוח הזמנים שלי ככה שיהיה מתואם עם תערוכות חדשות שמתפרסמות ואוכל לבוא לבקר. אני מאוד אוהבת את הביקור השבועי שלי במוזיאון ואת הנוהל שארגנתי לעצמי שכך אני מקבלת גם חוויה תרבותית וגם שקט נפשי. מדובר בהפוגה מבורכת המומלצת לכל אחד שזקוק להפסקה מהמירוץ של היום יום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top