מכונות כביסה -ניחוח הבגדים הנקיים

אחת מעבודות הבית הסזיפיות ביותר היא ערימות הכביסות שלעולם לא נגמרות.

 

אחת לתקופה, מזדמנת לי האפשרות לראות את תחתית סל הכביסה ולהנות לכמה רגעים של חסד.

 

כל זה מסתיים ונעלם ברגע שאחד הילדים פושט את בגדי הגן המוכתמים ומשליך אותם שוב לערימה שהולכת וגבהה משעה לשעה וחוזר חלילה.

 

בכל פעם שאני מתלוננת על ערימות הכביסה בפני אמי היא תמיד דואגת להזכיר לי כי בדור שלה לא היו כלל מכונות כביסה ושאת הבגדים המלוכלכלים היא היתה כובסת ביד.

 

אין ספק שבימים שקדמו למכונות כביסה החיים נראו קשים יותר ומורכבים יותר, קשה לי לדמיין את חיינו ללא מכונות כביסה בכל בית.

 

בעידן המודרני בו אנו חיים, כשהעומס רב הוא, גברים ונשים עסוקים בקריירה, עבודות בית ועוד עיסוקים שונים ורבים, אנו מחפשים יעילות במשימות השגרתיות של חיינו.

 

הטכנולוגיה לקחה אותנו מספר צעדים קדימה ומכונות כביסה מאפשרות לנו לפתור את משימת הכביסה במהירות וביעילות, מבלי לבזבז זמן יקר.

 

אם בעבר במדינות המודרניות, או גם היום במדינות העולם השלישי, אנשים מתקבצים יחדיו וכובסים את בגדיהם על שפת הנהר יחדיו כפעולה שגרתית וכחלק מהעבודה היצרנית וחיי קהילה וחברה, בימינו עבודות הבית וביניהן הכביסה  נכנסו פנימה, הביתה.

 

מכונות כביסה בכל בית זה דבר שבשגרה ומפעילות שתפסה חלק משמעותי בחיי האנשים , הפכה זו למשימה קטנה ואגבית מיני רבות.

 

האפשרות היעילה של מכונות כביסה שעושות עבורנו את העבודה חוסכת לנו משאבים רבים. כל אחד , אפילו הילדים, יכולים להכניס את הכביסה המלוכלכת למכונות כביסה ולהפעילן בקלות, מכונת הכביסה כבר תעשה עבורנו את העבודה הקשה, ובו בזמן אנו ננצל את הרגעים הללו לפעילות אחרת, כמו במטה קסם, הבגדים שלנו יתנקו מעצמם. תסריט שהיה נשמע בדיונ י לחלוטין לפני שנים מספר.

 

אמנם מכונות כביסה מהוות עבורנו את האפשרות לנהל את הזמן שלנו ביעילות ולבצע את משימות ועבודות הבית בקלות, אך עדיין נדרשות לא מעט הכנות בפעולת הכביסה, שכוללות את הפרדתם ומיונם של הבגדים, ייבושם וקיפולם וחלוקת הבגדים לארונות המתאימים.

ביום שמכונות הכביסה יוכלו לפתור עבורנו גם את הפעולות הללו, נוכל להתרווח ולהנות במלוא מובן המילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top