מלכה לערב אחד -שמלות נשף

לכל אשה כמעט יש פנטזיה על הנשף שבו היא תרקוד לבושה באחת משמלות נשף המלכותיות והיפות בעולם, רוקדת עם אביר חלומותיה וכל העיניים נישאות אליה.

 

נשפים מלכותיים יש כנראה רק באגדות, אבל שמלות נשף יכולות לככב בקלות גם אצלך בארון.

כאשר אני יוצאת לאירוע מיוחד ורוצה להתלבש באופן מיוחד ויוצא דופן, לתת הופעה מעניינת ומושכת תשומת לב ומבטים, אני יגשת לבחור את אחת משמלות נשף שתלויות אצלי בארון ורק ממתינות ומצפות לי שאוציא אותן ואלבש אותן לנשף הקרוב.

 

שמלות נשף הן למעשה שמלות ערב מיוחדות, יכולות להיות פרובקטיביות, ומושכות את העין, בסגנונות שונים ומגוונים.

יש כמובן שמלות נשף בסגנון נפוח, כמו שמלות כלה, שמלות נשף בעלות נפח שתופסות את העין ואת חלל החדר, וכשאת לבושה בשמלת הקצפת הזו את כוכבת על במת הריקודים או על השטיח האדום בכניסה לאורע.

 

קיימים גם סגנונות של שמלות נשף, דקיקות ונישפכות על הגוף, סולידיות בנפח שלהן, אך אלגנטיות וזוהרות עם שסע גדול ברגל או מפתח עמוק בגב או במחשוף, במראה סקסי ומפתה.

 

לכל שמלות נשף יש מוטיב שהוא קיצוני, ואפילו מוגזם ולפחות מוטיב אחד כזה שמייחד את השמלה והופך אותה מסתם שמלה פשוטה לשמלה של וואו. כדי ששמלות נשף יקבלו את מראה הווואו הנדרש להן הן צריכות להיות מעוצבות באופן יוצא דופן וללכת עד הקצה.

אם שמלת הנשף פשוטה בגזרה שלה היא צריכה להיות נוצצת או מוזהבת או רקומה ביהלומי זכוכית או כל דבר אחר שישווה לה את המראה הנוצץ והמזהיר הדרוש לה.

 

שמלות נשף בצבע אחיד או פשוט חייבות לתת את הטוויסט בגזרת השמלות, במיפתח עמוק ומיוחד בגב או במחשוף, או בשסע בולט מאוד ברגל, כזה שימשוך את מירב תשומת הלב אליו ויעניק לשמלה מראה זוהר וייחודי.

 

העונג בשמלות נשף הוא להרגיש מלכה ליום אחד, או לערב אחד. האפשרות להתחפש ולהפוך להיות נסיכה מהאגדות קוסם לנשים רבות שרגילות להתלבש באופן חדגוני ביום יום ולא משקיעות בביגוד ייחודי או יוצא דופן. באירוע מיוחד זה הזמן וההזדמנות להוציא את שמלות נשף מהארון ולזכות בתואר הנסיכותי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top