ניסאן מיקרה – מכונית מושלמת לצעירים

ניסאן מיקרה – מכונית מושלמת לצעירים

מה הופך את ניסאן מיקרה למכונית מושלמת עבור צעירים? האם זה החיסכון בדלק? הממדים הקטנים שמתאימים בדיוק להם? אביזרי הבטיחות המצוינים? ואולי כל אלו יחד…

מה כל בחור או בחורה צעירים צריכים ממכונית שהם קונים? תא מטען גדול הוא לא נחוץ, ולכן הם יכולים לבחור במכונית עם תא מטען קטן. המנוע צריך להיות גדול מספיק כדי שהמכונית תיתן ביצועים נאותים על הכביש, אבל קטן מספיק כדי שהמכונית תהיה חסכונית. וכמובן שאי אפשר לוותר על הבטיחות. ניסאן מיקרה היא מכונית שיש לה את כל המאפיינים האלו, ולכן היא בחירה מושלמת עבור צעירים.

מכונית קטנה במחיר קטן

צעירים, רווקים ורווקות ללא ילדים, שקונים רכב חדש בפעם הראשונה לשימוש אישי בלבד צריכים מכונית קטנה שלא תהיה יקרה. המחיר ההתחלתי של ניסאן מיקרה עומד כיום על 69,900 ₪, וזה מה שהופך אותה לאחת המכוניות הזולות ביותר שיש היום בשוק המכוניות בישראל.

בהשוואה למכוניות קטנות אחרות, המיקרה מציעה את אותו מחיר התחלתי פחות או יותר. אבל בניגוד למתחרות שלה במחיר, היא מעט יותר גדולה ומרגישה הרבה יותר מרווחת מבפנים. מלבד זאת, יש לה מנוע שהוא חזק יותר- 80 כ"ס. לצורך ההשוואה, מכוניות קטנות אחרות מגיעות במחיר הזה עם מנוע של 65 כ"ס, ועל כן הן חלשות יותר ולא בהכרח חסכוניות יותר (בעליות הרכב יתאמץ יותר ולכן יצרוך הרבה יותר דלק).

חיסכון בדלק

נפח המנוע של ניסאן מיקרה הוא 1200 סמ"ק. תוסיפו לזה 80 כוחות סוס ותקבלו רכב שהוא חזק מצד אחד וחסכוני בדלק מצד שני.

צעירים שמרבים לנסוע, ימצאו את התמורה הטובה ביותר במיקרה החדשה, שהמנוע שלה מציע להם חיסכון בדלק. בתקופה שבה מחירי הדלק הם גבוהים כל כך, בהחלט מדובר בקריטריון משמעותי.

בטיחות לנהג ולנוסעים

הרבה צעירים היום אינם נוהגים בצורה בטיחותית; אחרים פשוט אינם מודעים לסכנה שאורבת להם על הכבישים- נהגים אחרים שלא נוהגים באופן בטיחותי. על כן, בטיחות לנהג ולנוסעים היא קריטית.

ניסאן מיקרה מציעה לכל הרוכש אותה 6 כריות אוויר שבעת תאונה נותנות לנהג ולכל הנוסעים את ההגנה שהם צריכים. בנוסף לכך, המיקרה כוללתקורות חיזוק והגנה בדלתות הרכב ובקרת שיוט הכוללת מגביל מהירות נשלטת מההגה (ברמת גימור ACENTA). כמו כן יש במכונית את מערכות הבטיחות הבאות:

  • ESP – מערכת בקרת יציבות
  • ABS- מערכת המונעת נעילת גלגלים בעת תאונה
  • BAS- מערכת המגבירה את כח הבלימה בזמן חירום
  • EBD- מערכת שמחלקת את מאמץ הבלימה

כל הנתונים האלו, ביחס למחיר ההתחלתי, הופכים את ניסאן מיקרה למכונית שעונה לכל הדרישות של הצעירים. וכמובן שלא נשכח את האבזור הפנימי שכולל מחשב דרך, Bluetooth, חיבורי USB ו AUX, מחזיק כוסות מלפנים ומאחור ועוד.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top