פוליסת ביטוח מנהלים | ביטוח נושאי משרה | פוליסת ביטוח – ביטוח מנהלים

פוליסת ביטוח מנהלים | ביטוח נושאי משרה | פוליסת ביטוח – ביטוח מנהלים

אין אדם שאינו חושב על העתיד. כולנו משתעשעים במחשבה איפה נהיה ומה נעשה בעוד 30 או 40 שנה, לעתים העתיד נראה מפחיד בעיקר כשהוא כל כך בלתי ידוע. ולכן אנשים רבים מעדיפים לחשוב על טובתם העתידית ולבטח עצמם בביטוח מנהלים.

ביטוח מנהלים ידאג לנו כשנהיה מבוגרים ולא נוכל לעבוד או בעת מחלה, או פנסיה.כיום כשאנו צעירים ועובדים לפרנסתנו אנו דואגים לעצמנו ולמשפחתנו במשכורות שאנו מרוויחים, אך מה יהיה כשנצא לפנסיה, מי ידאג לנו ולמשפחתנו לאותה רמת חיים שה תרגלנו אליה. התשובה כמובן, אם אין אני לי מי לי. אנחנו יכולים לדאוג לעצמנו על ידי ביטוח מנהלים כל עוד אנו חזקים בריאים ועובדים. ללא הבדל אם אנו עצמאיים או שכירים, בכל עבודה שנעבוד ובכל מקצוע שנתפתח נוכל להתמיד עד גיל מסויים , כאשר יגיע הגיל בו נאלץ לפרוש מחיי העבודה, היינו רוצים כי יהיה לנו ביטוח מנהלים שיבטיח את עתידנו הכלכלי.

ביטוח מנהלים הוא בעצם הפרשות פנסיוניות בתנאים שונים לפי חוזה אישי, כאשר בכל חודש בהתאם למשכורת ולתנאי הפנסיה, מורש סכום מסויים לביטוח מנהלים מהעובד וגם מהמעביד, כך שבתום תקופת העבודה מבטיח לעצמו העובד סכום פרישה שאתו יוכל להמשיך לחיות את חייו בכבוד כפי שהורגל בצעירותו.

ביטוח מנהלים אינו פונה בהכרח למנהלים או עובדים בכירים והוא פונה לכל העובדים בכל החברות , שכירים או עצמאיים. השם ביטוח מנהלים מותג בכדי לעורר עניין יוקרתי בביטוח ולהדגיש את כדאיותו.

ביטוח מנהלים בעצם כולל את ביטוח החיים משולב חיסכון. כלומר מעבר לתשלומי הפרישה, מעניק ביטוח מנהלים תשלום לבני המשפחה במקרה של מוות. כמובן שניתן להוסיף לביטוח מנהלים סעיף של אובדן כושר עבודה או נכות שמגינה על המבוטח במידה ומצבו הפיזי לא יאפשר לו להמשיך ולעבוד לפני גיל הפרישה ואם חלילה ימצא את עצמו העובד במצב בריאותי לא תקין, או חלילה יפצע בתאונה או יחלה במחלה שתפריע לו להמשיך בעבודתו, הוא יוכל לפרוש ועדיין לקבל את סכומי הביטוח.

ולכן, ביטוח מנהלים נותן לנו שקט נפשי לעתיד בהיר וידיעה שיהיה לנו גב כלכלי גם כשלא נוכל עוד לעבוד.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top