פיתוח בר קיימא בישראל | פיתוחים ברי קיימא | קיימות- פיתוח בר קיימא

פיתוח בר קיימא

 

פיתוח בר קיימא הוא פיתוח אשר נחשב למעניק משימה חשובה ביותר.

שימור הסביבה הינו תהליך חשוב מאד אשר יש לבצע אותו משום שעל ידי כך מעניקים חיים איכותיים וטובים גם עבור עצמנו וגם עבור דור העתיד.

אין ספק שזהו מעין אתגר ואף חלק מהמחויבות שלנו כלפי הדורות הבאים.

פיתוח סביבתי בר קיימא הוא למעשה מעין ערך של קיימות, תכנית התנהלות של אופן החיים בצורה שונה וטובה המעניקה חיים טובים יותר.

 

כאשר מתקיים דיון הדן בין הערכים השונים אזי הוא מדבר על שלושה מרכיבים אשר קשורים זה בזה.

פיתוח הסביבה תוך דאגה לשימור איכותה, פיתוח כלכלי, ופיצוח חברתי מדיני.

הקיימות הינו מושג אשר על פיו מנהלים את החיים באופן מוצלח יותר וטוב יותר ועל כן כאשר מתחילים לחיות על פי חיי קיימות אזי ממשיכים להתנהל באופן זה ועל ידי כך יוצרים דרך חיים בעלת הצלחה רבה יותר.

 

פיתוח בר קיימא הוא למעשה מחויבות של כל החברה האנושית, עלינו לדאוג כמה שיותר למשאבי טבע מפני זיהומים ומפני כליה.

כמו כן עלינו לנסות למנוע זיהומים עבור משאבים שנחשבים עבורנו חשובים ובעלי ערך כמו למשל האוויר והמים, אלו הם משאבים החיוניים ביותר עבור מצבנו ועל כן יש צורך רב לשמור עליהם.

 

הקיימות היא מטרה אשר מחייבת נקיטת שורה של מאמצים יזומים והם מכוונים להשגתה בינהם הכרה בשוני התרבותי ומתן זכות קיום לכל אחד במסגרת התרבותית, תוך זכות לרכוש השכלה ורכישת כל שאר הדברים שנחשבים לחיוניים ברווחה פיזית ונפשית.

פיתוח בר קיימא מחייב ניהול סביבתי מושכל המתקיים על ידי מאמץ לקיים את כל המיטב והמרב שאפשר.

פיתוח בר קיימא הוא אכן פיתוח אשר טורם עבור ניהול נכון יותר של החיים, כמה שאנו נוסיף יותר מאמץ עבור יזום הכלכלה האנושית כך גם ינתן מקום רב יותר עבור ביטוי בתחומים  תרבותיים, חברתיים, פיננסיים, ואף בריאותיים.

 

פיתוח בר קיימא מחייב כל אדם ואדם לשמור על מאמץ כלשהו אשר גורם בסופו של תהליך לשימור הסביבה ולהגנה מלאה על כל המשאבים תוך ניצול נכון שלהם ועל ידי כך לגרום שאינם יתכלו.

ההגנה על המשאבים מתכלים תתבצע על ידי שימוש מירבי יותר באנרגיית השמש והרוח מאשר שימוש בחשמל.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top