קואצ'ר | בית ספר לקואצ'ינג | הגשמת מטרות – קואצ'ינג

קואצ'ינג

 

קואצ'ינג זוהי למעשה דרך אימון, כאשר נתנת הדרכה מלאה על ידי מאמן לאורך כל הדרך עד אשר מגיעים לשינוי של מהלך חיים.

האימון האישי זו דרך אשר עוזרת להגיע לכל מטרה שמציבים לעצמנו, כשאר ישנו מאמן אישי לאורך כל הדרך אזי זה מעניק טיפים ועידודים

ואף עוזר להגיע למטרות שמציבים בדרך.

הקואצ'ינג הוא אימון שמקיימים אותו בשטח ועל ידו מגיעים לקיום המטרות.

 

הקואצ'ינג אלו לימודים אשר מתאימים עבור אלו שמציבים לעצמם מטרות, הדרכים והשיטות שמלמדת שיטת הקואצ'ינג עוזרות להגיע לפריצת דרך שהאדם תמיד רצה.

כל התהליכים הללו גורמים ליצירת קשר אישי עם המתאמן ואף להציב יעדים מסוימים ולהגיע אליהם.

על ידי הצבת מטרות מגיע המאמן להיכרות עם המתאמן באופן כה טוב עד אשר המאמן יודע מה הסיוע הנדרש שהוא אמור להעניק ולתת בכדי שהמתאמן שלו יגיע למימוש מטרות.

כאשר בונים תוכנית מסודרת של קואצ'ינג אזי המאמן והמתאמן עוברים שלב אחרי שלב עד שהם מגיעים לתוצאות רצויות.

 

על ידי כך שמכינים תוכנית אימונים בעת לימודי הקואצ'ינג אזי מרגישים בסיפוק משום שניתן לראות את העולם בדרך אחרת ועל ידי כך לחיות חיים בצורה טובה יותר.

כאשר מציבים יעדים גבוהים מדי אזי לא תמיד מגיעים לסיפוק משום שלא מגיעים לתוצאה הרצויה ואז יוצא בכך מצב שהאדם מרגיש בחוסר הצלחה, המאמן צריך להציב למתאמן מטרות שהוא יכול לעמוד בהם ולהגיע איתם אל עבר יעדים והישגים, לדעת להתמודד עם אתגרים רבים ולהגיע אל הרף המוצב.

 

הקואצ'ינג נחשב לאתגר, שגורם להרחיב בצורה משמעותית את כל היכולות של המתאמן.

כל התהליך של האימון יתבצע שלב אחר שלב עד אשר המאמן יגיע לשלב שבו הוא ירגיש שהוא יכול לבצע פעולות בבטחון וללא חשש ולהתקדם קדימה.

 

על ידי הקואצ'ינג לומדים התמחויות בדרכים רבות ודרכי ניהול נכונות כמו למשל בחירת התמחות באימון זוגי- התמחות אשר מעניקה ידע לחיים על ידי כלים נכונים, שעוזרים בביצוע שלב אחר שלב, כיצד להגיב ואיך להתנהל בשעות מסוימות, כיצד לתחזק את הקשר ולהתקרב.

הלימודי אימון אישי בשיטת הקואצ'ינג יעניקו את כל האפשרויות שיכולות לתת מענה מתאים לכך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top