איך בונים אתר אינטרנט בחמישה שלבים

בשביל לדעת איך בונים אתר אינטרנט צריך לעקוב אחרי ההוראות הבאות, ולהתחשב בשני דברים עיקריים

האחד, גוגל – הדרישות של גוגל ועמידתנו בהם, אלו יקבעו אם נופיע במקומות ראשונים בגוגל, וכבעלי אתרים זה דבר חשוב לנו מאוד אם לא החשוב ביותר.

והדבר השני הוא חווית המשתמש, אנו חייבים להתחשב בגולש, לתת לו הרגשה נוחה, להקל עליו, לעזור לו להגיע למה שהוא מחפש, ולתת לו את המידע הרלוונטי. גם אם אנחנו נדע איך לבנות אתר אינטרנט בצורה טובה אבל לא נתחשב בשני עקרונות אלו, אנחנו בעצם לא עשינו כלום.

 

השלב הראשון – שם ושרת: נחפש בגוגל "דניית דומיין" ונרכוש  באחד מהאתרים, שם דומיין – הכתובת שתהיה לאתר שלנו ושרת – שיכיל את האתר שלנו, חשוב מאוד לרכוש שירות שרתים טוב ועם מספיק מקום ביחס לגודל האתר שלנו, זה יגרום לאתר לעלות במהירות ויתרום לחווית המשתמש.
השלב השני – תוכן: בין אם אנחנו בעל עסק קטן, או אנשים שרוצים להיקם אתר אינטרנט לצרכים אחרים, אנו חייבים שהאתר שלנו יכיל תוכן, ותוכן איכותי.

אז זה הזמן להתחיל לכתוב תוכן, להתמקד בנושא שאנו רוצים שאתר ידבר עליו ולכתוב לכתוב לכתוב…

חשוב מאוד שהתוכן ( הכתבות, מאמרים או הבלוג ) יהיה איכותי, רלוונטי לנושא שלנו, ומכין מידע בעל ערך שמוגש לגולש בצורה נוחה ויעילה.

ישנם הרבה אנשים שיודעים איך בונים אתר אינטרנט בצורה התכנית אבל בכל הנוגע לתוכן הם לא יודעים דבר, וזה לא נקרא לדעת איך בונים אתר אינטרנט

חשוב מאוד, אסור על פי גוגל להעתיק או לשכפל תוכן בשום צורה – אז אם חשבתם "להשאיל" תוכן מאתר אינטרנט אחר, או להשתמש באותו התוכן שלכם בכמה עמודים שונים, חשבו שנית.

 

השלב השלישי – בנייה ועיצוב האתר: האופציה הנוחה והמהירה ביותר היא להכנס לאחד מהאתרים שמציעים תבניות לעיצוב אתר, שם תוכלו לעצב את האתר בקלות יחסית מבלי לדעת שפת תכנות כלשהי. נכנסים, בוחרים תבנית, מעצבים ואז מכניסים בצורה הגיונית את התוכן שכתבנו.


השלב הרביעי – העלעת האתר לאוויר: כדי לעשות זאת, מקשרים את הדומיין שרכשנו בשלב הראשון לשרת הנרשמנו לשירות שלו, איך עושים זאת אפשר לראות באתר השרת שנרשמנו אליו, וזהו. אתר האינטרנט שבנינו עכשיו באוויר, אפשר לכתוב את הכתובת שלו בכתובות והאתר יופיע מולנו, אבל, זה

לא הכל – כדי שגוגל יסרוק את האתר ואנחנו נופיע בתוצאות החיפוש אנו צריכים לבקש מגוגל שיסרוק אותנו או שנכניס קישור לאתר שלנו באיזה באתר גדול אחר לדוגמא בפורום, וכשגוגל יסרוק את האתר הגדול הוא יסרוק גם את שלנו.

עכשיו אפשר להגיד שאתם יודעים, אם כי בצורה הראשונית ביותר, איך בונים אתר אינטרנט.

 

חשוב מאוד: כאשר בונים אתר אינטרנט לצורך בלוג אישי או קהילה קטנה המדריך שלנו היא אחלה דרך לעשות זאת. אבל אם אנחנו בעלי עסק, ורוצים אתר רציני שיעמוד בתנאים של גוגל ויתן חווית משתמש טובה באמת לגולש אנו ממליצים לכם לפנות לחברות שיודעות איך בונים אתר אינטרנט באופן מקצועי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top