איקון אופנה | ג'ינסים לנשים | ג'ינסים לילדים | בגדי גברים – ג'ינסים

ג'ינסים

נדמה כאילו הג'ינסים היו כאן כל הזמן, עוד לפנינו. האם אתם מסוגלים לדמיין את עולם האופנה ללא ג'ינסים? כמובן שלא. הרי הג'ינסים הם חלק בלתי נפרד מהלבוש של רב אוכלוסית העולם.

גם ישראל, רב התושבים החילונים שאינם לובשים בגדים מסורתיים, לובשים רב הזמן ג'ינסים. הג'ינסים נלבשים בארץ כל השנה, במהלך כל שעות היום ולכל ארוע בכל הואריציות הקיימות.

הג'ינסים הם פריט הלבוש היחיד שיש עליו קונצנזוס וכל אחד יכול למצוא בו את  היעוד האופנתי שלו.

כמעט לכל אחד מאתנו יש מספר ג'ינסים בארון בכל זמן נתון. אם ננסה להיזכר בכל הג'ינסים שהיו ברשותנו מאז שנות הילדות, זה יסתכם בהרבה מאוד בד. שכן לג'ינס אין גיל. כל אחד יכול ללבוש ג'ינס ולהראות תואם לגילו. ג'ינסים לילדים קיימים בכל המידות, גם לבנים וגם לבנות ובכל הגזרות שמתאימות ונוחות לגיל הצעיר, וזה אומר ג'ינסים לילדים עם כפתורים או גומי שמרחיב את הפתח של המכנסיים, תיקתקים או ריפוד נעים פנימי, שתי שכבות או כל שדרוג אחר שניתן לג'ינס כדי להשאיר אותו באופנה לילדים אך גם להתאימו לגיל הצעיר ביותר. כך נוכל לראות ילד רך שזה עתה נולד לבוש במכנסי ג'ינס עוד לפני שיש לו זוג נעליים ראשון…

הג'ינסים פופולרים בעיקר אצל החברה הצעירים. גיל הנעורים הוא קלאסי ללבישת ג'ינסים, הם נועדו במיוחד לגיל זה, בו האופנה היא פשוטה ולא מתוחכמת, וההצהרה האופנתית המרדנית והבועטת מתאימה בדיוק לג'ינסים. ולכן רב השוק של הג'ינסים פונה בעיקר לחתך הגילאים הצעיר של בני הנוער. בגילאים אלו חשוב מאוש לבני הנוער להיות חלק מקבוצת השווים ולכן האופנה היא חלק חשוב בחיברות. לכל אחד מהחברה חייב להיות ג'ינס כזה או אחר בהתאם לתנודות האופנתיות המשתנות ללא הרף. ג'ינסים רחבים לבנים, ג'ינסים קרועים או מקושקשים, סקיני ג'ינס לבנות ועוד סוגי ג'ינס ודגמים שתפורים על בני הנוער ומשתנים ללא הרף.

אם היו אומרים לי לקחת בגד אחד לאי בודד כמובן שהייתי בוחרת את מכניסי הג'ינס רק הם יוכלו לשרוד למשך תקופה ארוכה, הם יכולים להראות טוב גם ללא כביסה, הם חזקים ולא נקרעים בקלות, וככל שהם משתפשפים הם רק נראים טוב יותר ולכן הג'ינסים הם בחירה קלאסית. מה גם, שכל בגד יהיה שילוב נפלא למכנסי הג'ינס מהטי שירט הפשוטה ביותר ועד החולצה המכופתרת האלגנטית ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top