ארון בגדים במבצע – הרכש המושלם לדירה החדשה

 

כאשר החלטתי לעבוד לדירה חדשה לקראת הלימודים באוניברסיטה, היה לי ברור שיהיו כמה דברים שלא אהיה מוכנה להתפשר עליה כמו מיטה חדשה וארון בגדים חדש. אחרי שמצאתי את הדירה הנבחרת הלכתי לחפש מיטה שתתאים וגם ארון בגדים. עברתי בין כמה חנויות כאשר פתאום ראיתי שלט עם הכיתוב ארון בגדים במבצע. נכנסתי מיד לחנות והתחלתי להתעניין. שאלתי את המוכרת לאיזה ארון התכוונו כאשר כתבו את השלט ארון בגדים במבצע והיא מיד לקחה אותי לארון המדובר. זה היה ארון לבן, די סטנדרטי, עם מראה גדולה. כמו כן היה בארון מספר מדפים ואפילו מקום לתלות ביגוד אלגנטי. בדקתי עוד קצת על הארון וראיתי שהוא בדיוק מה שאני מחפשת. היה בו מספיק מקום אחסון לכל כמויות הבגדים הבלתי סופית שלי, הייתה בו מראה ארוכה שאני זקוקה לה בשביל ההתארגנות שלי בבקרים וגם הוא היה במחיר שיכולתי לעמוד בו.

שאלתי את המוכרת עד מתי המבצע והיא ענתה שעד גמר המלאי ושכרגע יש לה עוד שבעה ארונות  במחסן. נסעתי הביתה על מנת להתייעץ עם אימי לגבי הארון. סיפרתי לה את כל הנתונים של ארון בגדים במבצע: צבעו הלבן, כמות המדפים והמקום לאחסון הבגדים האלגנטיים, העובדה שיש בו מראה ארוכה והכי חשוב שהוא במחיר מוזל כי הוא ארון בגדים במבצע. אימי הציעה שניסע יחד יום למחרת על מנת לראות אותו. חשבתי שזה רעיון מצוין וקבענו לנסוע בצהריים. כאשר הגענו לחנות תפס השלט ארון בגדים במבצע את עיניה של אימי כפי שתפס את עיניי שלי.

ניגשתי איתה לארון על מנת שתוכל לחוות דעתה וראיתי שזו הייתה אהבה ממבט ראשון. היא ראתה בדמיונה כיצד הארון משתלב בחדר שלי בדיוק והעובדה שענה בדיוק על כך הצרכים שלי והיה במחיר מבצע הייתה פשוט טובה מדיי בשביל להיות מציאות. אחרי שאימי נתנה את אישורה, ניגשתי למוכרת וביקשתי לרכוש אותו. שאלתי את השאלות הטכניות הקשורות להובלה ואחריות וכמובן תוך כמה זמן אפשר להביא את הארון לדירתי החדשה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top