ארון בגדים – ארון שימושי בכל בית

 

כל כך חיכיתי לחג שבועות שיגיע. הארון בגדים שלי עלה על גדותיו והיה כולו מבולגן זה תמיד קורה לי אחת למספר חודשים כאשר מתחילים לאט לאט לעבור מבגדי חורף לקיץ או מבגדי קיץ לחורף שהכל מתערבב ומתבלגן והבגדים שלי נראים כמו אנדרלמוסיה שלמה בארון בגדים. חיכיתי לחג שבועות משום שמדבור בסוף שבוע ארוך וכך סוף סוף אזדמן לסדר את כל הבגדים שלי ולהכניס קצת סדר לתוך כל הבלאגן הזה. סופי השבוע שלי מאוד עמוסים כי תמיד יש לי סידורים של כל השבוע שאני דוחה לסוף השבוע וגם האימונים הכי קשים וארוכים הם בסוף שבוע. ואז עד שאני מגיעה ליום שבת בערב אני מבינה שיש עוד כל כך הרבה שרציתי לעשות ולא הספקתי.

לכן שמחתי שיש סוף שבוע ארוך כי  אני מרוויחה עוד יום ואוכל סוף סוף להתפנות ולסדר את הארון בגדים. בשלב ראשון אני מוציאה את תוכן כל המדף ומניחה על ספה ואז מתחילה לקפל בגד אחר בגד. אני אוהבת שהבגדים שלי מקופלים באופן זהה ונראים כמו חיילים. אחרי שאני מקפלת את החולצות הארוכות לחוד והמכנסיים הארוכים לחוד אני מחליטה היכן למקם אותם בארון בגדים. מאחר והקיץ עומד בפתח החולצות והמכנסיים הארוכים יכולים לתפוס מקום במדפים הגבוהים יותר והפחות נגישים כי לא יהיה בהם צורך בחודשים הקרובים. אחרי שאני מסיימת עם הבגדים הארוכים וממקמת אותם במדפים העליונים בארון אני עוברת לבגדים הקצרים.

כפי שאמרתי, הקיץ קרב ובא ולכן אני צריכה את הבגדים הקצרים זמינים יותר בארון בגדים. חשוב לי מאוד שארון בגדים יהיה מסודר בהתאם לעונת השנה ומזג האוויר שיש בחוץ. כך הוא נשאר מסודר לאורך זמן. פרט לבגדים הקצרים שאני שמה זמינים לשליפה אני משאירה מדף אחד בארון בגדים שיהיה לטובת הבגדים לספורט. מאחר ואני מתאמנת כל יום יש חשיבות גבוהה לכך שהבגדים לספורט יהיו זמינים עבורי ולכן הם ימוקמו על מדף נמוך ונגיש בארון בגדים. לאחר כשעה הארון שלי היה מסודר למשעי והייתי מוכנה להתחיל שבוע חדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top