אתר אינטרנט לעסקים קטנים – הגדלת חשיפה בקלי קלות

 

עסקים קטנים סובלים הרבה פעמים מחוסר התאמה של שירותים שונים בגלל שהם מתאימים לעסק ענק, כמו חברות שיש להן מספר גדול של סניפים הפזורים בארץ או בעולם ולכן העלות שלהם עלולה להיות יקרה מאוד והעסקים הקטנים לא יוכלו לעמוד בגובה ההוצאה. עם זאת, יש פתרונות אשר נותנים מקום ואף שמים דגש על גודל העסק ויוצרים את ההתאמות הנדרשות בהתאם. כך למשל עם אתר אינטרנט לעסקים קטנים. הרי לא ניתן להשוות משתלה או חנות בגדים וינטג' לחנות ענקית עם סניפי ענק בארץ ובעולם כמו איקאה. ניתן לראות שחברה המתמחה בשיווק באינטרנט תבדוק עם מנכ"ל העסק בטרם תתקשר עימו מה גודל העסק ואיזה אתר הוא מעוניין להקים.

וכך ככל שמדובר בעסק קטן, החברה תתכונן לבניית אתר אינטרנט לעסקים קטנים. בין היתר תשים חברת השיווק דגש על הייחודיות של העסק והמוצרים שהוא מוכר בהתאמה אישית ללקוח. כמו כן יינתן שירות יותר אישי מהעסק ללקוח באמצעות נציגים שיהיו זמינים באתר. מאחר ומדובר באתר אינטרנט לעסקים קטנים, יש לקחת את גודל העסק ולמנף אותו כמשהו שמשרת את העסק בהיותו עסק קטן אבל שיביא להגדלת המכירות שלו.

כמו כן, קידום של אתר אינטרנט לעסקים קטנים ברחבי הרשת יהיה שונה לחלוטין מאשר קידום אתר אינטרנט של עסק גדול. המקומות בהם ישווקו אתר אינטרנט לעסקים קטנים שונה מאשר אתר אינטרנט לעסקים גדולים משום שהרבה פעמים סוג הלקוחות שונה ומסת המכירות היא שונה. לחילופין, גם אם פרופיל הלקוחות דומה, כאשר הלקוח מחפש מוצר ייחודי יותר בעל מאפיינים של התחושה כאילו הכינו את המוצר ספציפית עבורו בהתאם לדרישות הספציפיות שלו, הוא לא יהיה רלוונטי לעסק המוכר כמויות גדולות של מוצרים אשר באים בעיצוב מסוים וללא  כל שינוי. וכך יש מקום לשני סוגי העסקים. מאוד חשוב לקדם עסקים קטנים באמצעות אתר אינטרנט לעסקים קטנים על מנת שיהיה גיוון ושוני בין המוצרים שיש בשוק ולא יווצר מצב בו יש רק מקום לעסקים גדולים משום שהם מהווים את עיקר השוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top