בעל עסק קטן? -בניית אתר לעסק קטן

בעודי עוסק בפתיחת העסק שלי, כל כך הרבה משתנים ואלמנטים שצריך לקחת בחשבון ולא היו ידועים לי עד עתה. אני לומד בכל רגע עוד משהו חדש על העסק שלי, על עצמאות ועל עצמי באופן כללי.

 

אחד הדברים שלא חשבתי שאצטרך לקחת בחשבון הוא בניית אתר לעסק קטן.

חשבתי כי מה בכך, והרי אני שוחה בכל מה שקשור לעולם האינטרנט, עם לימודי תיכנות בעברי הרחוק, נכון שכיום אני לא עוסק בכך ושהרבה דברים השתנו בעולם האינטרנט מאז אני עסקתי בו באופן פעיל, אך למעשה, אין לי רתיעה כלל מהתחום ונהפוכו, אני קולט במהירות כל דבר שקושר את חיי למחשבים ולרשת האינטרנט, אוהב את התחום ונהנה ממנו.

 

כך באתי עם דעה קודמת כי בניית אתר לעסק קטן הוא דבר פעטו שאין מה לחשוש ממנו, אעשה אותו על הדרך באופן אגבי לגמרי ואולי כדאי להתעסק קודם לכן בשאר הדברים ולהשאיר את עניין בניית אתר לעסק קטן לסוף.

 

וכך התחלתי לעסוק במלאכת הקמת העסק מכל התחומים והייתי שקוע בכך מספר חודשים, מדי פעם חשבתי שאולי הגיע הזמן לבנות את האתר אבל דחיתי בכל פעם מחדש כי הרי בניית אתר לעסק קטן הוא דבר של מה בכך, אעשה זאת כשירגעו הדברים וכשאצליח לנקות את שולחני.

 

העסק כבר עובד וכמה שבועות עברו והכל רץ קדימה וכל כך מהר, אך אבוי, אתר לי אין. והרי אני זה שתבעתי לעצמי את הסיסמא שבניית אתר לעסק קטן הוא דבר פעוט ודווקא אני שכל חברי מתיעצים בי לגבי אינטרנט וכל מה שקשור, דווקא אני הסנדלר שהולך יחף בסופו של יום.

 

החלטתי שאין מנוס וחייבים לגשת לעבודה, ורק כשהתחלתי את תהליך בניית אתר לעסק קטן, הבנתי עד כמה הנחותי היו שגויות.

 

וכך הבנתי שבניית אתר לעסק קטן, אינו דבר של מה בכך ואינו דבר פעוט. יש להשקיע בו בדיוק כמו שמשקיעים באתר לעסק גדול, והרי חשיבותו רבה. האתר של העסק הוא הפנים שלו ברשת. הוא ישפיע על שיווק ועל מכירות והוא מייצג את העסק שלי וגם אותי.

 

ובכן, בניתי את האתר ותוך כדי בנייתו למדתי לא מעט, על בניית אתרים, עצמאות, חשיבות העסק ועל עצמי בכלל.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top