דירקטורים ונושאי משרה | פוליסת נושאי משרה | אחריות מקצועית – ביטוח דירקטורים

ביטוח דירקטורים

 

דירקטור בישראל היא משרה נחשקת ביותר. לא משנה באיזו חברה ממשלתית ותחת איזו כותרת, הדירקטור הינו בעל מעמד גבוה ובעל השפעה. הדירקטור יושב במועצת המנהלים של החברה או הארגון הממשלתי והוא זה שממונה על פיתוחה של האסטרטגייה של האגרגון. הוא גם זה שממונה על פיקוח הבכירים בארגון כגון מנכ"ל הארגון.על הדירקטור גם מוטל התפקיד של אישור דוחות כספים ופיקוח עליהם.

אם כן, לא בכדי משרתו של הדירקטור הינה משרה נחשקת, יש לה כח והשפעה בעולם העסקי פיננסי ואף הפוליטי בישראל, הדירקטור מתחכך עם אנשי מפתח מתחומי הון ושלטון ויוצר לעצמו רשת קשרים איתנה תוך מילוי תפקידו בחברה. כמובן שהדירקטור גם נהנה מתנאים יוקרתיים ממשכורת גבוהה ועד להטבות מסוגים שונים. אך אין טוב בלי רע, ואין יתרונות ללא חסרונות. תפקיד הדירקטור נושא בחובו גם לא מעט אחריות ועם האחריות נולדים גם סיכונים. אמנם אלו אינם סיכונים בגוף או בנפש אך אלו הם סיכוני הון התלויים לא אחת בחתימתו של הדירקטור והוא זה שאליו יפנו בעת משבר, טעות, חשד במירמה או עבירה והוא זה שיתן את הדין לגבי כל טענה או תביעה שתופנה כלפי הארגון שהוא עומד בראשו.

על כן, רצוי כי הדירקטורים יגנו על עצמם ויבטחו את עתידם המקצועי ושמם, בהגנה מלאה מפני תרחישים עתידיים אלו. לשם כך נועד ביטוח דירקטורים.

ביטוח דירקטורים דואג לכך שכל תביעה כנגד פעילות או תהליכים שגרמו למחדלים התלויים בהליכים אותם מבצעת החברה או הארגון, תטופל באופן המקנה לדירקטורים אפשרות להיות מוגנים בצורה הטובה ביותר בהליכים משפטיים, מיוצגים על ידי עורכי הדין הטובים ביותר ומכוסים כלכלית מהליכי משפט ארוכים ויקרים.

כל ביטוח דירקטורים יתן לאנשי מפתח אלה את ההגנה, הבטחון והשקט הנדרש להם כדי לקיים את תפקידם בצורה נקיה וללא רבב, מבלי להיות מושפע מהליכים פוליטיים שלא אחת מרחפים מעל ראשי הדירקטורים ומסכנים את תפקידם. ביטוח דירקטורים מקנה את השקט הנפשי של כל דירקטור לבצע את תפקידו בצורה המושלמת המקצועית והמוסרית.

אין חברה גדולה או ארגון ממשלתי שלא ידאג לביטוח דירקטורים רחב דיו לדירקטור שמכהן בראש הארגון, כי אז לוקחת הדירקטור סיכון רב ואינו יכול לבצע את עבודתו נאמנה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top