הלוואות אקספרס -הקצב המהיר של חיינו

מי לא לקח לפחות פעם או פעמיים בחייו הלוואות אקספרס?

אין זו בושה ואין מה להסתיר, האמת על השולחן. כולנו משתמשים לעתים בשירות הלוואות אקספרס.

 

לכולנו מגיע השלב שהכיס ריק, החשבון בנק במינוס ואנחנו חייבים אבל פשוט חייבים לקנות משהו שעולה לא מעט כסף. ואנחנו לא יכולים להתאפק, כי זה צורך אמיתי ומממשי ואנחו מוכרחים לעשות צעד ממשי לקידום העסקה והגיע לרכישה מיידית. ואז הדרך הבטוחה להשיג כסף, אם לא מבני משפחה היא פשוט לקחת הלוואות אקספרס.

 

ההורים שלי תמיד מספרים שבדור שלהם לא היה כזה דבר הלוואות אקספרס. אנשים חסכו כסף, שקל על שקל בכדי לרכוש את מה שהם רותים ואם לא היה להם מספיק כסף הם פשוט לא היו קונים.

 

אמנם הם לקחו משכנתא על בית, אך גם זה לא היה דבר שבגרה ואנשים התכוננו רבות לפני הצעד הגדול הזה שהיה משמעותי ושונה בחייהם.

 

בנוגע לצרכים המשתנים בחיי השגרה לא היתה כלל שאלה, הלוואות אקספרס לא היו קיימות כי הן לא היו חלק מהתרבות הכלכלית והתנהלות הצריכה בתקופה הזו.

 

כיום הדבראים שונים בתכלית. השפע שקיים היום והפיתויים שעוצמדים בפנינו מכניסים אותנו למצב תמידי של כמיהה למשהו חומרי.

בכל רגע נתון אנו חושקי במשהו ורוצים לקנות רשימה ארוכה של דברים ולכל אחד מאתנו יש דבר מה שהוא חייב לקנות מגובה באלפי טענות של צורך ממשי.

 

לא כולם מחושבים כלכלית ושמים כסף בצד לקניות גדולות. בכדי לרכוש רכב חדש או טיסה לחו"ל רב האנשים יעדיפו פשוט לבקש הלוואות אקספרס. אם יש את האפשרות הזו והיא קיימת, למה שלא ננצל אותה. וכך אנשים רבים לוקחים הלוואות אקספרס ומגשימים חלום. דחיית סיפוקים הם ממנו והלאה והם שם קוד לדורות הקודמים, להורים שלנו ולסבים וסבתות שלנו, לבטח לא לנו ולילדינו.

 

וכך כל התחושה שאנחנו יכולים לקנות כל דבר שרק נרצה ושכל דבר שקיים בעולם הזה הוא בר השגה, הביאה אותנו להשתמש לא אחת בשירות הלוואות אקספרס. כך אנו מספקים את חשקינו במהירות עד למטרה הבאה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top