לימודי קואצ'ינג- להתנהלות כלכלית וכספית נכונה

לימודי קואצ'ינג

לימודי קואצ'ינג הינו תחום אשר מתפתח מאד בשנים האחרונות. זה נוצר בעקבות אנשים פרטיים, משפחות, ועסקים אשר יתכן והיה להם משבר כלכלי ועל ידי כך הם מגיעים לחובות כבדים וגדולים ואין להם שליטה על התנהלותם הכלכלית ולכן דרוש ידע וסיוע בהתנהלות זאת. בשביל זה צריך שלאדם יהיה מושג וידע בתחום הכלכלי אך הוא יהיה גם בעל יכולות של יעוץ, וכך התפתחו ונוצרו לימודי קואצ'ינג כלכלי.

לימודי קואצ'ינג ויעוץ כלכלי הם בעבור  אנשים אשר מגיעים מתחום הכלכלה ורוצים להוסיף לו ערך וחשיבות וסיוע עבור אנשים שזקוקים לעזרה ויעוץ בנושא זה.

אך בנוסף לזאת זה יכול להיות גם עבור אנשים אשר רוצים לעשות הסבת מקצוע מתחום שונה לגמרי שהם עוסקים בו ולעבור אל התחום הזה.

תחום זה יכול להלמד או בתור קריירה שניה עבור אותם אנשים או כעיסוק מרכזי עבור אנשים שמעוניינים להתפתח ולהתרחב בתחום זה.

תכנית הלימודים ומבנה הקורס של לימודי קואצ'ינג כלכלי

בלימודי קואצ'ינג ישנם נושאים נרחבים גם מתחומי הכלכלה וגם מתחומי האימון והם: עקרונות היעוץ הכלכלי, מימון, ותזרים מזומנים, כמו כן בנייה של תוכנית התנהלות כלכלית נכונה אשר כוללת בתוכה ניהול תקציב, צמצום של מינוס,צרכנות נכונה,מיסים, קרנות ביטוחים ופנסיה, השקעות בנקאיות, שינוי דפוסי חשיבה לצורה אחרת, ותפיסות אחרות אודות עניינים כספיים, את כל התכנים האלה הופכים לתכנית אימון אישית עבור מאומן ספציפי.

לימודי קואצ'ינג רבים נלמדים במקומות רבים ברחבי הארץ, כגון במכללות ובאוניברסיטאות אשר יש בהם לימודי אימון ובהם גומא, קאוצ'ינג, מכון מגמות וכ'ו.  בכל המקומות הללו מציעים תכנית לימודים של מספר חודשים אשר כוללת בערך לימודים של פעם אחת בשבוע, המפגש הינו בין שלוש לארבע שעות בסך הכל. את הקורס בזה מעבירים מרצים מנוסים וטובים אשר מגיעים מתחומים אלו ולרוב הם מאמנים בעצמם.

לסיכום לימודי הקואצ'ינג הם מהווים אפשרות עבור כל מי שנמשך לתחום הכלכלי אך הוא בעצם מעוניין לקדם אנשים אל עבר תוצאות ברורות על ידי שינוי בקו המחשבה שלהם ודפוסי חשיבה שונים.

קורס זה נלמד במוסדות אקדמאיים ואימונים אשר נעשים ברחבי הארץ להתנהלות כלכלית נכונה ויציבה אשר תחזיק לאורך זמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top