ליסינג פרטי – הרבה יותר טוב ממה שחשבתם

עד לפני מספר שנים, הייתה רק דרך אחת לרכוש רכב חדש, והיא לשלם את כל המחיר שלו בתשלום אחד. רק לאחר ביצוע התשלום היה אפשר לקחת את הרכב. אם שנים רבות לא בדקתם את האפשרות לרכישת רכב פרטי חדש, היכונו להפתעה- היום אפשר למצוא כמה דרכים שבהן אפשר להשיג רכב חדש מבלי לשלם עליו את כל המחיר.

ליסינג פרטי הוא אחת השיטות הנפוצות ביותר היום לרכישת רכב חדש, כנראה בשל העובדה שלא באמת רוכשים אותו, ויש אפשרות ליהנות ממנו לתקופה של 3 שנים בלבד ולאחריה להשתדרג ברכב חדיש יותר.

היתרון הגדול של ליסינג פרטי הוא בכך שאפשר לרכוש אותו בעלות של מקדמה מינימלית, ואחריה לשלם את חלק ניכר משווי הרכב בתשלומים. המקדמה יכולה להיות קטנה מ 30 אחוז מהרכב, ואפשר להתחיל לנהוג ברכב חדש, בטיחותי ומתקדם במיוחד. היות ואתם לא משלמים על הרכב את מלוא המחיר שלו, הרכב לא בבעלות שלכם, אך אתם אלו שתצטרכו לדאוג לתחזוקה שלו, כולל טיפולים תקופתיים, תיקונים במוסך וכן הלאה.

ליסינג פרטי משתלם

ליסינג פרטי הוא לרוב הרבה יותר משתלם מרכישת רכב שמשועבד לבנק עד אשר מחזירים את כל היתרה על הרכב. בעוד שבתום השעבוד אתם תהיו אלו שיצטרכו למצוא קונה לרכב, שכבר עבר כברת דרך, הליסינג מאפשר לכם להחזיר את הרכב לחברה בתום תקופת השכירות ולקחת במקומו דגם חדיש יותר. אם כן, הליסינג פוטר אתכם מהצורך למצוא קונה לרכב בכל פעם שאתם רוצים לקנות רכב חדש, והוא מאפשר לכם לנהוג ברכב ברמה גבוהה מבלי לשלם את מלוא המחיר שלו.

היות ורכבים חדשים נוטים להתקלקל פחות, הנסיעה תהיה איכותית במיוחד, וכמובן שהרכב הוא תחת אחריות של היצרן.

מה קורה אם אתם לא רוצים להחזיר את הרכב בתום התקופה? אתם יכולים לשלם את ההפרש של מחיר הרכב ולקנות אותו באופן מסודר ורשמי.

כדי לעשות את העסקה הנכונה עבורכם, קחו בחשבון את התנאים של חוזה הליסינג, לרבות תנאי ההחזרה כגון כמה קילומטרז' יכול הרכב לעבור במשך שנה בממוצע. שימו לב גם לריבית, כי היא זו שתקבע האם תצליחו לעמוד בתשלום החודשי או לא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top