לנהל את הכסף מבלי שינהל אותנו -הלוואות

פעמים רבות בחיים אנו מרגישים כי הכסף מנהל את חיינו במקום שאנו ננהל אותו.

 

אנחנו נכנסים שלא במודע למצבים כלכליים שלעתים מתירים אותנו אובדי עצות ומתוסכלים.

 

במצבים מסויימים הדבר היחיד שיוציא אותנו מהתנהלות כלכלית לא נכונה הוא לקחת הלוואה שתכסה על המינוס או החובות שנקלענו אליהם ותעזור לנו להרים את הראש מעל המים.

 

לעתים הלוואות הן הדרך היחדה לצאת מאסון כלכלי ובכדי לא להגיע למצב כזה יש לנהל במודעות ובחוכמה את חשבונותינו האישיים והעסקיים.

 

מכיוון שרובנו לא עוסקים בתחום הכלכלה והחשבונאות ורבים מאתנו נושאים אתם במשך שנים חשש וחרדות מכל הנוגע למספרים, כסף והתנהלות כלכלית, אנו חיים בחוסר מודעות ובחוסר שליטה על חיינו הכלכלים. כשאנו נמצאים במצב שכזה, הדרך להגיע למינוס בבנק וחובות היא קצרה ובטוחה.

 

רבים מאתנו לא מוכנים להשקיע זמן ואנרגיות ללמוד את כלכלת הבית או העסק ומנפנפים ביכולת ללקיחת הלוואות כקלף חשוב. אך הלוואה אינה כלי לניהול כלכלי והיא אמנם יכולה לעזור במצבים מסויימים אך יכולה גם להיות לרועץ אם לא מתייחסים אליה בצורה נכונה.

 

אם ניקח הלוואות רבות מבלי להתייחס להוצאות והכנסות שלנו ולתזרים העסקי או האישי שלנו אנו עלולים להגיע גם למצב שלא נוכל עוד לקחת הלוואה מהבנק.

 

אנשים לעתים פונים ברב יאושם לקחת הלוואה מהשוק האפור כאשר לא נותרת בידיהם האפשרות ללקיחת הלוואות מהבנק.

 

בכדי לא להגיע למצבי קיצון שכאלה חשוב לדעת להתנהל ולקחת אחריות כלכלית על חיינו. לנהל את הכסף ולא לתת לו לנהל אותנו. לקחת הלוואה זה דבר נפלא וכלי יעיל פעמים רבות אם יודעים כיצד ומתי לקחת את ההלוואה ופורשים תוכנית מיוחדת ומותאמת להחזר ההלוואות שלקחנו.

 

כאשר יש בידינו תכנית הסדרת הלוואות, ההלוואה הופכת לכלי בעלח כח שתורם לנו ולא מאיים עלינו. כאשר אנו יודעים מתי וכמה אנו מחזירים בהלוואה שלקחנו אנו רגועים ונינוחים להמשיך בחיינו הכלכלים, ללא רגשות חרדה ופחד.

 

הלוואות ישמשו אותנו גם בהמשך ואנו נייצר מנגנון חכם וחזק של יכולות כלכליות שנתמכות גם על ידי הלוואות כשנזדקק להן במשך החיים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top