מוזיאון לאמנות מודרנית | מוזיאון ילדים | תערוכת אמנות – מוזיאון

מוזיאון

אחד הבילויים החביבים על תיירים כאשר הם מגיעים לעיר או ארץ זרה, הוא בילוי במוזיאון מקומי. לרב תיירים בעוד מועד יסמנו יעדי טיול אפשריים ורלוונטים עבוררם. רבים מיעדים אלו יהיו מוזיאונים, חלקם מוזיאונים מפורסמים וחשובים בעולם וחלקם מוזיאונים זותרים וקטנים מקומיים המרכזים יצירות או עבודות מתחומים שונים.

הסיור במוזיאון מעניק לתיירים מספר דברים שבלעדיהם הטיול שלהם אינו שלם לגמרי. המוזיאון מעניק להם הזדמנות ואפשרות מצויינת ללמוד על המקום בו הם מבקרים. אם על ההיסטוריה של בני המקום, או על אומנים שגדלו והתפתחו באזור והשפיעו על האמנות בכלל ועל המקום בו פעלו. עוד נותן המוזיאון לתיירים הזדמנות מרוכזת לקבלת מידע באופן חוויתי, דרך ההסתובבות במוזיאון והכרות עם עבודות אמנות ויוצרים שונים, סיפורים ששזורים ביצירות , תמונות וטקסטים. החוויה והאימפקט הוא אדיר ושונה מקריאת ההיסטוריה של המקום מתוך ספרי תיירות כפי שנוהגים רבים לעשות בטיולים. הביקור במוזיאון מעניק לתייר הזדמנות לדעת יותר על המקום באופן פעיל ואקטיבי , מהנה ומעשיר בו החושים פועלים ויוצרים חוויה בלתי נשכחת.

פעמים רבות תיירים המגיעים לארץ חדשה ומחפשים אחר מקומות וחווייתים ואטרקציות מסוגים שונים מוצאים עצמם מגיעים למוזיאון שנקרה בדרכם מבלי שהתכוונו לפקוד אותו, או שמזג אויר גשום וחורפי הניס אותם אל תוך מבנה סגור והמוזיאון היה פתרון מושלם לבילוי של מספר שעות באתר סגור מפני מזג האויר, ותוך כדי שיטוטו מצאו את אשר לא חשבו שהם מחפשים, בילוי נעים ושקט, איכותי ובעל משמעות בו צברו ידע רב באופן חוויתי שהעשיר את ביקורם במקום החדש.

ביקור במוזיאון בערים גדולות ברחבי העולם הפך לא מכבר לחוויה הכרחית בכל ביקור או טיול. המוזיאון הוא יעד חובה לכל תייר וכך קורה שגם אנשים שאינם צרכני תרבות ואמנות בארצם ובחיי היום יום אינם מתעניינים בסיורים במוזיאון, מרגישים צורך לבקר במוזיאון בארצות אחרות אליהם הם מגיעים בחופשות. המוזיאון הפך למקום בילוי ויע דאטרקטיבי בכל עיר גדולה ומתויירת. לעתים עד כדי כך כי יש להמתין שעות ארוכות בתור בכניסה למוזיאון ולעתים רק אנשים שרכשו כרטיסים בעוד מועד יוכלו להנות מהמוזיאון.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top