מחירי השכרת רכבים | השכרת רכבים ביוון | טיול ביוון – השכרת רכב ביוון

מחירי השכרת רכבים | השכרת רכבים ביוון | טיול ביוון – השכרת רכב ביוון

נופש בחו"ל הוא הדבר שכולנו מצפים לו כל השנה. אחד היעדים שכייף לנפוש בהם בחו"ל בתקופת הקיץ היא יוון. ארץ שטופת שמש ים תיכונית, קרובה לישראל ולא יקרה כלל.

השאלה העולה בתכנון נופש ביוון היא שאלת הניידות. שכן, ברור לכל שבנופש לא צריך לגמוע מרחקים, אין צורך לטייל יותר מדי ולהעביר זמן יקר בחוץ בדרכים, שכן כל המטרה בנופש היא לשכב פרקדן בבריכה או בים ולהנות מהשמש והמטעמים היווניים. אבל לא תמיד חשקה נפשנו במלון ביוון. מיצינו לרב את כל אתרי הנופש הציבוריים ביוון כבר בעשור האחרון. רבים מאתנו חושקים דווקא בנופש ביוון במקום נידח, כפר יווני שרגל ישראלי לא תדרוך בו מלבדנו. להיות נופש בוילה רחבת ידיים עם בריכה וכל טוב בכפר קטן יווני וציורי. אז זהו הרצון ומה עושים כדי להגשים את החלום הנפלא הזה? הדרך להגשמה היא פשוטה יותר ממה שנדמה לנו. כיום יש אינספור אתרים ברשת שמציעים וילות ביוון לנופשים. שבוע שלם בווילה מושלמת לכל המשפחה הנרחבת.

איך מגיעים לוילה שלנו ביוון? גם זה די פשוט! שוכרים רכב בחברת השכרת רכב ביוון. אין פשוט וקל מזה- מגיעים לשדה התעופה עם כל המשפחה, בגדי הים ומשחות הגנה מפני השמש, אוזו נקנה בדרך, וקדימה לסור מיד לחברת השכרת רכב ביוון שמחכה לנו בדלפק פה ממול…והופ מיד כבר כולם ברכב בדרך לחוויה היוונית המובטחת. הנסיעה היא קצת ארוכה, אך מכיוון שהשכרת רכב ביוון מספקת את מיטב הרכבים , זכינו כמובן ברכב מפנק וכולם נהנים גם מהנסיעה לווילה.

מכשהגענו לווילה, נחנה את הרכב מהשכרת רכב ביוון בחניה המיועדת לכך בווילה היוונית רחבת הידיים.

ומה נאכל הערב לארוחת הערב? בגלל זה טוב להיות ניידים. זמינות ומהירות הן היתרונות שבהשכרת רכב ביוון. עולים על הרכב קופצים למרכז הקניות הקרוב פה בכפר היווני וזוכים לחוויה אותנטית ונעימה וגם לארוחה טובה בערב לכל המשפחה. מזל שבחרנו בהשכרת רכב ביוון. אחרת היינו נאלצים להשאר במתחם בתי המלון ולאכול אוכל נדוש ומשעמם של בתי מלון. אין כמו חוויה יוונית אמיתית, ואין כמו השכרת רכב ביוון ניידות היא החשובה ועושה לעיתים את כל ההבדל בדרך לנופש המושלם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top