מטבחי יוקרה בוחרים באהבה או שלא בוחרים בכלל

 

בזמן האחרון רואים עליה ברורה בין קהל המעצבים ומעצבי הפנים בפרט לגבי החדר החושני ביותר בבית, ולא הכוונה היא לא לחדר השינה, אלה לחדר התשוקה האמיתי – המטבח. החדר בוא כל החושים הריחות הטעמים החזון והיצירה מתערבבים והופכים ליצירות מופת שמחברות ומקרבות בין אנשים.

 

למרות שלא לכולם יש את הכסף לבית בעיצוב יוקרתי ישנם אנשים שזונחים את שאר חלקי הבית ומשקיעים את רוב כספם במטבחי יוקרה. טוב אולי לא זונחים אך הפערים בין הכסף שמושקע שמטבח ביחד לשאר חללי הבית הוא עצום – וגם מובן.

 

בשנים האחרונות המהפכה בתחום הקולונוריה תפסה תאוצה והיום יש תחושה שהכל סובב סביב אוכל.  תוכניות טלווזיה, מסעדות בכל פינה, כתבות בכל נישת אוכל שקיימת ושעדיין לא קיימת.

השווקים מתמלאים יותר ויותר משנה לשנה, מגוון מוצרי המזון, הכלים והפירות וירקות שמגיעים לארץ מתרחב ואנחנו מתעסקים יותר ויותר בצורך הבסיסי ביותר של האדם. אוכל אוכל אוכל, והכל קורה במקום אחד, במטבח אז אם כבר מטבח שיהיה יוקרתי.

 

המהפכה קרתה גם בתחום העיצוב, המון סגנונות הגיעו לארץ. המון משווקים והמון מעצבים, כולם רוצים להטביע את חותמתם והכנס ללב ביתם של אזרחי ישראל.

 

יש מגוון הבדלים בין מטבחי יוקרה למטבחים פשוטים, לפני הכל זוהי איכות החומרים, במטבחים פשוטים העץ הוא זול, חיבורי המתכת נוטים להיות זולים ועשויים באיכות ירודה – איכות שתרגום למגירות לגמגם לאחר כמה שנים בודדות. מה גם שהגימור, לא תמיד יפה לעין, לפעמים הוא גס מדי, לא מקצועי ויותר מדי פעמים אנו נשים לב ישר בין מטבחי יוקרה למטבחים פשוטים במבט ראשוני אך ורק לפי הגימור.

 

במטבחי יוקרה, איכות החומרים תהיה גבוה, עץ טוב ויקר תמיד ישפיע גם על הנראות וגם על ההרגשה במגע עם העץ. כמו חן גם החיבורים והמסילות צכירות להיות ברמה גבוהה וכדי להבין על מה מדובר המחיר למסילה איכותית אחד למגירה אחת נע בין 300 ל1000 ש"ח.

 

וכמובן הגימור, כשאר נזמין מטבח יוקרתי, נעשה זאת אצל חברה עם שם שידוע בייצור מטבחי יוקרה, נבקש לראות עבודות ונתמקד בגימורים.
אלפי אנשים במדינת ישראל כבר הבינו שאם כבר מטבחים, אז מטבחי יוקרה, כי אין מה לעשות, כשאוהבים אוכל – אוהבים גם את המטבח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top