מטבח אנגלי – מטבח לבית החלומות שלי

 

אחרי שזכיתי בלוטו היה לי ברור שלאחר הביקור בניו יורק וקניית התיק של לואי ויטון המיוחל שחלמתי עליו, החלטתי לקנות בית. רכישת בית היא פרויקט יקר ומרגש ולא היה לי ספק שפעם ראשונה בחיי, אעצב אותו סוף סוף כמו שאני רוצה, וכחלק בלתי נפרד מהעיצוב המיוחל יהיה מטבח החלומות שלי: מטבח אנגלי. מטבח אנגלי לרוב מגיע בריהוט של עץ מלא ובצבע לבן. בנוסף לצבע העץ הלבן הנקי של המטבח האנגלי נוספים לו קישוטים מלכותיים אשר משווים לו מראה אצילי ומיוחד אשר קשה להתחקות אחריו. מאחר ופעם ראשונה בחיי אני לא צריכה להתפשר על דבר בביתי משום שהעלות הכלכלית אינה מהווה שיקול ואני יכולה לעצב איזה סוג של מטבח אנגלי שמתחשק לי.

החלטתי שאני רוצה מטבח אנגלי עם קישוטים רומיים בצבע אפור/ כסף ושיהיה אי באמצע המטבח אשר הרגליים שלו יהיה גם כן עם הקישוטים הרומיים בצבע אפור/ כסף. המטבח האנגלי שלי יהיה עם רצפת פרקט בצבע עץ וארונות המטבח יהיו בצבע לבן בוהק. בגלל שהשטח במטבח מאוד גדול ואני רוצה למקסם את מקומות האחסון. במטבח אנגלי יש חשיבות לאי במרכז המטבח אשר מהווה גם משטח עבודה נוסף וגם מקום אחסון. כאשר חיפשתי נגרים אשר מעצבים מטבח אנגלי, לא מצאתי אף אחד בישראל והייתי חייבת לפנות לאנגליה על מנת לאתר נגר מקצוען אשר יכין לי את המטבח המיוחל.

טסתי לאנגליה במיוחד והגעתי לנגריה שלו. מהרגע שנכנסתי לנגריה ידעתי שהוא זה שיכין לי מטבח אנגלי בדיוק כמו שרציתי. הסגנון שלו היה בדיוק מה שחיפשתי. לאחר שהוא הראה לי מספר עיצובים שהוא עובד עליהם במקביל משום שהוא ידוע כשם דבר לבניית מטבחים באנגליה בפרט ובכל אירופה בכלל, התיישבנו במשרד על מנת שאסביר לו בפרוטרוט מה העיצוב שאני מחפשת. הבהרתי שאני מחפשת מטבח אנגלי עם מראה מלכותי שהארונות יהיו מעץ מלא בצבע לבן ויהיו עיטורים רומיים בצבע אפור/ כסף. הוא חייך ואמר שזה בדיוק הסגנון שהוא אוהב וישמח לתת לי הצעת מחיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top