מכונית קטנה וחסכונית | מאזדה חדשה | חווית נהיגה – מאזדה 2

מאזדה 2 – חוטפים אותה בבת אחת ושתים

המלים החוזרות ונשנות בהגדרת מאזדה 2  ובתיאורה הן- קטנה ושובבה. כאילו מדובר בילדה חביבה. יש המצמידים להגדרתם גם את צמד המלים זריזה וספורטיבית. מדובר במכונית בעלת חזות צעירה, מודרנית. הנוהגים בה מדווחים על חוויית נהיגה נעימה וכייפית. חשוב לדעת כי מאחר שמדובר במכונית קטנה, צפוי היושבים בה לא לחוש ברווחה. לכן נוחות הנסיעה בינונית למדי. הפלסטיקה בתא הנהג זולה למדיי. בגרסה העדכנית של המכונית יש שש כריות אוויר ומערכת בקרת יציבות איכותית ובטיחותית.

המכונית מבוססת על פלטפורמת הייצור DE שבה השתמשה חברת פורד לייצור פורד פיאסטה מודל 2008. החומרים קלים שמהם היא עשויה מפחיתים את ממדי המכונית ואת משקלה ( פחות מ- 1000 ק"ג). הביקוש לה בקרב צעירים עולה בהדרגה בד בבד עם הביקוש לדגמים הגדולים והיוקרתיים יותר של מזדה- 3 ו- 6.

מאזדה 2 – ספורטיבית וקלילה

על אף ממדיה הקטנים, תא המטען גדול באופן יחסי ומרווח. ביצועיה הטובים של המכונית בנסיעה עירונית ויכולת התגובה המהירה של מכלוליה מעניקה תחושת נוחות בנסיעה. היתרון שלה בא לידי ביטוי בעיקר בכבישים מעוקלים ופתלתלים. עם זאת היא לוקה באחיזת הכביש ובהגה הקל והמהיר לדעת הנהגים שהתנסו בנהיגה בה.  יש המעדיפים את גרסת גרסת ההאצ'בק  השובבה והתזזיתית על הכביש בעוד אחדים מעדיפים דווקא את  גרסת הסדאן שלה, אף שהיא "סובלת" מפרופורציות פחות אסתטיות ויש הטוענים כי המראה שלה פחות הרמוני.

מי שאוהבים מכונית סופר מיני- אין ספק כי מאזה 2 היא אב טיפוס של מכונית בקטגוריה זו. שמה הטוב בהחלט נוסע לפניה…

מאזדה 2 למכורים

מי שרגילים למכונית מדגם מאזדה 2 שומרים לה אמונים, בין השאר בשל ביצועיה הנוחים וזאת חרף ניצולת דלק לא מהמשופרות, בלשון המעטה. ביחס למתחרות מחירה אינו נמוך, אבל חובביה המושבעים ודאי יגידו כי הם מוכנים לשלם מעט יותר ובלבד שיוכלו להמשיך לנסוע וליהנות מהנסיעה בה בעיר ומחוץ לה.

בדגם החדש, אשר בישראל צפויים להיחשף לו בקיץ 2014 ניכר מאמץ לעצב אותה באופן שידגיש את נוכחותה המרשימה בכביש. היא מצוידת במערכת מתלים משופרת שתקל על נסיעה בדרכים משובשות. שיפור ניכר בכושר הדינאמי של המכונית ובהגדלה מידתית של אורכה, רוחבה, גובהה, ובסיס הגלגלים שלה. אכן, זו אותה גברת בשינוי אדרת ולכן לדעת רבים מדובר בגברת אחרת, מושכת יותר, מהודרת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top