משרות Marcom בתחום ההייטק בישראל מרקום

צוותי המרקום ממלאים תפקיד דומה לתפקיד של משרד החוץ הם קובעים כיצד תראה החברה כלפי חוץ ומכווינים את דעת הקהל. אין כל ספק כי מדובר בתחום מאוד רגיש ומורכב. גיוס בתחום המרקום מתמקד באנשי מקצוע מאוד איכותיים. הכישורים הדרושים אינם שגרתיים ויש צורך במועמדים בעלי ניסיון, רקע בתחום השיווק, רמה גבוהה של אנגלית, היכרות עם הפעילות ברשת והמון מוטיבציה וחשיבה יצירתית. מדובר בתחום דינאמי אשר מתפתח ללא הרף. כל בעל מקצוע אשר עוסק בתחום מתבקש לצבור עוד ועוד יידע ולהכיר את כל הפיתוחים החדשים.

אם ננסה לתרגם את מושג ה-Marcom נקבל את ההגדרה תקשורת שיווקית. העוסקים בתחום הם אנשי שיווק אשר מתמקדים בעיקר בפעילות ברשת האינטרנט. בעלי העסקים מכירים היום בפוטנציאל הרב הטמון ברשת. כניסת האינטרנט אל העולם המערבי הביאה לשינוי משמעותי בהרגלי החשיבה, בסוגי הקשרים החברתיים, שירות הצרכנות ועוד. עובדי Marcom מבינים את הכוח הטמון ברשת האינטרנט ואת חשיבות השיווק הנכון באמצעי התקשורת.

מרקום
מרקום ושליטה במדיה

צוות Marcom (או בעברית מרקום) לפיתוח אסטרטגית שיווק ברורה

אחידות במסרי השיווק והתדמית אותה מבקשת החברת להציג, חשובים מאוד ( זהו מרקום ). כאשר החברה פועלת בכמה זירות במקביל תוך שימוש באסטרטגיות שונות, קהל הלקוחות עשוי לקבל מסרים סותרים. מסרים לא אחידים מתפרשים כחוסר אמינות. בתקופה בה ישנה תחרותיות כה גבוהה בכל תחום, לא תוכלו להרשות לעצמכם פשרות בתחום השיווק והמיתוג. בעלי עסקים וחברות אשר אינם מבינים במהרה את חשיבות הדברים מוצאים עצמם מחוץ לזירה. פעילות מרקום מקצועית ומכוונת מטרה תביא לתוצאות טובות, אין בכך כל ספק.

מחלקות ה-Marcom בעולם ההייטק מאופיינות בפיתוח תמידי. מרקום הן מחלקות אשר מקדישות חלק מזמנן באופן קבוע להעשרה והרחבת הידע הקיים. העובדים נדרשים ברמה גבוהה של אנגלית בכדי לנהל קשרי שיווק מתאימים וללמוד אודות התפתחויות בתחום בכל רחבי העולם. פונקציית Marcomבכל חברה טומנת בחובה פוטנציאל רב. כאשר פעילות השיווק והמיתוג מתבצעת בצורה חכמה, השמיים הם הגבול. חטיבת השיווק היא שאחראית לגייס לקוחות ולהציג את פעילות החברה בצורה המתאימה. שיתוף פעולה בין מחלקת השיווק ומחלקת הפרסום והמכירות משמעותי להרכבת קו אחיד. תקשורת שיווקית אשר מתבססת על אסטרטגיה אחידה וקבועה משרתת את טובת כל הצדדים. מסרים ברורים ואחידים מועדפים על קהל הלקוחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top