עובד קשה? מגיע לך זמן איכות! -אירוע חברה

מתוקף תפקידי כמנהלת כח אדם בחברה שלנו, הפקתי לא מעט אירועים חברתיים ומקצועיים במסגרת החברה שלנו. לא אחת אנו מפיקים כנסים מקצועיים או ארוע חברה בו אנו מזמינים את כל הנוגעים לדבר, עמיתים למקצוע מהחברה , מהמחלקות השונות ומפיקים עבורם ערב בלתי נשכח.

 

העובדים בחברה, משקיעים שעות ארוכות של עבודה במשרדים ומחוצה להם, פגישות ארוכות, נשסיעות קשות, ולא מעט עבודה משרדית קשה וסזיפית וכאשר העובד מרוצה גם החברה מרוויחה מכך, ולכן התפקיד שלי הוא גם לדאוג מדי פעם לאירוע חברה שיאורר את העובדים מהעבודה הקשה שהם משקיעים בשגרה. אירוע חברה מעניק להם זמן איכות שאינו מקצועי, פנאי להיפגש עם העמיתים למקצוע באוירה חופשית ונעימה, להתכבד ולאכול יחד, או לצפות בסרט או להקשיב להרצאה מעניינת או פעילות חברתית משחררת. כל אלו מעניקים לעובדים זמן חופשי וכייפי שבו הם יכולים ללהעמיק את הקשרים החברתיים שלהם בתוך החברה, דבר שהם מתקשים לעשות במסגרת העבודה המחייבת, וכמובן גם אפשרות להתפרק, להנות, לכייף ולהרגיש גם את הצד הנעים והמשמח שבאירוע חברה.

 

לפני כשבוע הפקתי אירוע חברה שהיה הפעם בהיקף רחב ביותר וכלל את כל העובדים מכל המחלקות ובכל הדרגות. זה היה אירוע חברה רב משתתפים ולצורך כך, שכרנו אולם אירועים במרכז, שהעניק לנו שירותים כוללים לערב זה. באירוע חברה זה הזמנו מופע סטנד אפ חוויתי והיה ערב בלתי נשכח. העובדים הוזמנו עם בני ובנות זוגם, ישבו, צחקו, אכלו, נהנו מהמופע וכמובן גם מהמפגשים החברתיים שנוצרו תוך כדי אירוע חברה זה והורגש ללא ספק שהאירוע תרם לא מעט להרגשה הטובה של רבים מהם.

 

כאשר החברה מפיקה אירוע חברה מוצלח, העובדים מרגישים שרואים אותם, שמתייחסים לצרכים שלהם הרבה מעבר לצרכים המקצועיים שלהם, שמעניקים להם את מירב תשומת הלב ושמשקיעים בהם. ועובד שמרגיש את מיכלול התנאים הללו, הוא עובד מרוצה, עובד מרוצה הוא עובד שישקיע את מירצו בעבודה וייצר מוטיבצייה עמית גדולה יותר שממנה הוא יפיק יותר וכמובן גם החברה תפיק רווח ממנו. ולכן יש חשיבות רבה באירגון של אירוע חברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top