רכב מליסינג | ליסינג מימוני | מחיר ליסינג פרטי | ליסינג – ליסינג פרטי

ליסינג פרטי

החלום של רבים מאתנו בכל הנוגע לכלי הרכב הפרטי שלהם, הוא החלום לבחור איזה כלי רכב שירצו, חדש בדגם מתקדם ומעודכן, המתאים לצרכים המשתנים שלהם ומתעדכן מדי שנה או שנתיים, בהתאם לדגמי השוק החדשים, התקדמות טכנולוגית, עיצוב חדשני, תוספות חדשניות ורכב שיתאים לתנאים משתנים שלנו בכל שנה.

אז נכון, שרובנו אינם מסוגלים לרכוש מדי שנה או שנתיים רכב חדש, מדגם חדיש ועדכני יותר מכיוון שהעלות גבוהה, ובכל דגם חדיש נאלץ לשלם תוספת מחיר על ערך הרכב. בנוסף העניין של מכירת הרכב לא פשוט, למכור רכב יד שניה היא עסק מורכב ופעמים רבות גורר בצידו הפסדים כלכליים שלא מאפשרים לנו לרכוש את הדגם החדש והניכסף. לטובת חולמים אלו קיים פתרון מושלם והוא ליסינג פרטי. זוהי הדרך הנוחה ביותר להנות מרכב חדש בכל תקופה קצרה, דגם חדיש על פי בחירה, ללא צורך להפסיד את כספי שווי ערך הרכב שאבד, וללא צורך להתעסק במכירת רכב יד שניה. בליסינג הפרטי אנו רק זוכים ביתרונות שחלמנו עליהם. שכן, ליסינג פרטי מאפשר על ידי השקעה של מקדמה ותשלום חודשי קבוע לרכוש רכב על פי בחירתנו , חדש ועל פי רצוננו, שיתאים לצרכים שלנו כרגע ולאחר תום התקופה, נוכל להחזירו לחברת הליסינג פרטי ולא נצטרך לשלם עוד כספים או להתעסק במכירות או הפסדים, החשש הזה הוא לא יהיה נחלתנו, שכן בליסינג פרטי נוכל להנות אך ורק מיתרונותיו של רכב חדש. נוכל להעזר בליסינג פרטי במשך שנים ובכל תום תקופת ליסינג פרטי לקבל רכב חדש ומעודכן, לשנות את הרכב לפי הצרכים המשתנים שלנו ולהנות בכל פעם מחדש ברכב חדש על פי בחירה ללא צורך בתשלומים מיותרים. ההשקעה היא אך ורק על השימוש ברכב ואנו משלמים את שווי ירידת הערך, מבלי לשלם גם על הרכב עצמו. כך אנו יכולים להנות דרך ליסינג פרטי ממה שלא נוכל לאפשר לעצמנו בקנית רכב חדש ומכירתו בכל שנתיים שלוש כשנרצה להחליפו.

על כן, ליסינג פרטי הפך פופולרי בארץ, והוא מהווה כלי נפלא למשתמשים בו להנות מהחידושים והעידכונים בשוק התחבורה הפרטית מבלי הקושי שבתשלמי הרכב, קניה , מכירת יד שניה והפסדים של שווי ערך הרכב. ליסינג פרטי מאפשר לנו הגשים את החלום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top