שירות קונסיירז | גלובל אסיסט | קונסיירז אמריקן אקספרס- קונסיירז

קונסיירז

אנשים רבים אוהבים לטוס לחו"ל בן אם זה למטרת חופשות וטיולים או למטרת נסיעת עסקים.

קונסיירז זהו שירות של חברת אמריקן אקספרס אשר נועד בכדי להעניק ארגון טיסת עסקים בראש שקט ורגוע החל מקביעת הטיסה ועד למתאם חשמל המחשב.

קונסיירז זהו שירות אשר מאפשר להתעסק רק בביזנס בראש רגוע ועל ידי כך ניתן לחסוך את כל הכאב ראש והטרטור של ההתעסקות בפרטים הקטנים.

אלו אשר מחזיקים בגלובל אסיסט שזהו שירות הקונסיירז של אמריקן יכולים להנות מכל החוויה יוצאת הדופן המוגשת לפניהם בין אם מדובר בשירות הנצרך עבור הארץ או עבור חו"ל.

מגוון רב של תחומים שונים יכול להכלל בכך: מידע על מסעדות שונות גם בארץ וגם בעולם, סיוע אודות אירועי תרבות ואירועי ספורט ועוד.

על ידי כל המידע הזה הנכם יכולים לדעת ידע רב יותר אודות מקומות ולבחור ללכת למקומות אשר גורמים לכם לעניין.

גלובל אסיסט זהו שירות אשר מספק מידע רב, בין אם זה הזמנת כרטיסים להופעות בחו"ל, מידע אודות אטרקציות לילדים, מידע היכן ישנן מסעדות של אוכל כשר וקהילות יהודיות, מהם המסעדות המומלצות והטובות ללכת אליהם, איזה הפתעות רומנטיות ניתן לבצע בחו"ל בכדי להנות בעת שהולכים שם לנופש או טיול ועוד.

על ידי השירות של הקונסיירז ניתן להנות מטיול מהנה ביותר וזאת על ידי כל המידע אודות ההטבות השונות.

שירות קונסיירז של חברת אמריקן אקספרס מעניק מענה נכון כאשר רוצים לאכול ארוחה טובה בחו"ל.

שירות זה מספק מידע אשר נדרש לדעת אודות מסעדות כאשר יוצאים לטיול בין אם זה בלונדון, ניו יורק, פריז, מדריד, וכן מספק שירות של הזמנת מקומות עבור המסעדות הטובות ביותר שיש.

המוקד הטלפוני של גלובל אסיסט מספק את כל המידע הרלוונטי ואף הזמנת מקומות.

רק באמריקן אקספרס עוזרים ומסייעים כל הקשרים הגלובליים עבור מוקד הקונסיירז אשר עוזר להשיג את מבוקשכם בכל מקום בעולם, ובכך נמנע הצורך לחפש אחר מקומות בעת שהולכים לטיול אלא ניתן להנות מהסיוע המוגש לפניכם על ידי הקונסיירז.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top