שעת התה הגיעה -מטבח אנגלי

מאז שבקרתי חברה שעברה לגור באנגליה והתארחתי אצלה בבית, אני חולמת לעצב את הבית שלי בסגנון אנגלי קלאסי. אצלה בבית גיליתי לראשונה את יופיו של מטבח אנגלי אמיתי.

 

כל כך התרשמתי מהמטבח ומהעיצוב האנגלי שלו שרק כשחזרתי לארץ ולשגרת חיי, הרגשתי שהמטבח שלי בבית לא מתאים לי עוד.

 

ולא בגלל שחסר בו משהו, והרי המטבח שלי אמנם ישן, אך מאובזר כראוי, גדול ורחב וממלא אחר כל הפונקציות הדרושות לי במטבח.

 

אך משהו במטבח אנגלי של חברתי תפס את עיני ומאז אני חולמת לשפץ את הבית שלי ותת לו נגיעות של עיצוב אנגלי ממש כמו בבית הקטן והיפה שהתארחתי בו בפרבר האנגלי.

בעיקר אני חולמת על מטבח אנגלי ויפה.

 

האמת היא שלא חשבתי כלל על שיפוץ הבית. הבית תמיד שרת אותי והיה נאמן לי, מדי פעם הוספתי רהיט כזה או אחר או שיניתי את הסדר של האביזרים והפריטים בבית כדי להתחדש.

 

למעשה לא הרגשתי שום צורך לשנות את עיצוב ביתי עד אותו יום שלראשונה שתיתי קפה במטבח אנגלי אמיתי. כל נגיעה בארונות העץ בצבע השמנת , העיקולים בדלתות, הוילונות הקטנים ודוגמאות הפרחים הרומנטיות השאירו בי חותם.

 

החלטתי בליבי שאם אני כל כך נפעמת מהעיצוב יתכן וזה החלום שלי ואני רוצה להגשימו. כמובן ששיפוץ מלא של הבית לא בא בחשבון כרגע, גם בגלל סיבות כלכליות וגם בגלל גודל הפרוייקט.

ולכן החלטתי לעשות שינוי אחד אך משמעותי ולקנות מטבח אנגלי חדש בעיצוב שאני אוהב ויחיה את הבית שלי, יתן לי להרגיש נעים ויגשים את החלום שלי.

 

וכך צעד אחר צעד התחלתי לממש את החלום האנגלי.

בתחילה חיפשתי את העיצוב שהכי מתאים לי, הסתכלתי על דגמים רבים של מטבח אנגלי והגעתי להבנה לאילו דגמים אני מתחברת יותר ואילו עיצובים מושכים אותי ובחרתי לי את המטבח המושלם עבורי.

 

מטבח אנגלי קלאסי בצבע קרם עם נגיעות ירקרקות ושילובי פרחים קטנטנים בטפטים ובטקסטיל במטבח.

וכך, בחרתי לי את המטבח אנגלי שלי והתחלתי במימוש התכנית.

 

הפרוייקט קרם עור וגידים ואחרי כחודש כבר היה לי מטבח אנגלי מקסים משלי ממש כפי שחלמתי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top